Baru Je Suami Mohon Maaf, Apa Yg Berlaku Pada Maryam Duriankimchi Selepas Tu Buat Ramai Seb4k

“Ini waktu yang suk4r dan menydihkan, tetapi saya bersyukur,” demikian ayat yang ditulis wanita kelahiran Korea Selatan, Maryam You Narae yang sebelum ini pernah terplit kntr0versi suaminya, Ryzal Ibrahim menghna pakaian tradisional Sarawak.

Maryam menerusi hantaran di Instagramnya seakan-akan memberikan bayangan luahan perasaannya dan situasi yang sedang dilalui bersama bayi yang dikandungnya.

Tambah Maryam, situasi itu membuka matanya betapa Allah sayangkan dirinya ketika berdepan ujian dan musib4h.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maryam Younarae (@maryamyunrrr)

“Allah membuatkan saya tahu bertapa dia sayangkan saya sebagaimana banyaknya kebaikan dan kasih sayang yang orang sekeliling berikan.

“Terima kasih kerana mengisi kekosongan hati saya ketika saya memb3nci diri sendiri,” tambahnya.

Dalam pada itu, kata Maryam dia akan cuba menjadi individu yang sentiasa menyubvrkan kasih sayang sepertimana yang diperolehinya ketika ini.

Coret4n hati Maryam itu sedikit sebanyak merisaukan peminatnya termasuk keadaan bayi yang sedang dikandungnya justeru, ramai yang tampil memberikan kata-kata semangat serta nasihat kepadanya.

Malah, tidak kurang juga yang turut memaafkan khil4fnya terdahulu selain mendorongnya untuk kekal positif dan menjaga dirinya.”Its okey Maryam, saya Sarawakian dan sudah maafkan kalian berdua.

“Kekal kuat Maryam, kamu boleh melalui ujian ini.”Allah sayang sebab tu Allah bagi ujian.”Jangan benc1kan diri sendiri, kamu berharga!” tulis netizen.

Minggu lalu tul4r di media sosial apabila suaminya, Ryzal Ibrahim terl4njur bicara apabila memberikan pandangan yang menggvris hati ramai mengenai pakaian tradisional Ngepan Iban dari Sarawak.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://gempak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.