Gambar terkini Pelakon cilik filem Shaolin Popey. Dikhabarkan hidup susah sampai terp4ksa berhenti belajar

Percaya atau tak, filem Kung-Fu Shoalin Popey sudah 26 tahun usianya. Namun, setiap gerak geri dalam filem ini masih kuat dalam ingatkan masyarakat dunia termasuk di Malaysia.

Ramai yang bertanya-tanya bagaimanakah wajah terkini dua pelakon kanak-kanak yang menceriakan filem tersebut. Mana taknya, mereka dua oranglah yang paling kelakar dengan ragam masing-masing.

Inilah wajah terkini Pi Shao Quan yang dilakonkan oleh Hao Shaowen atau lebih dikenali sebagai Steven Hao dan Chen Xiao Long yang dilakonkan oleh Ashton Chen yang menggamit memori.

Beliau kini berusia 30 tahun. Semasa penggambaran filem Shaolin Popey tersebut, beliau masih kecil dan berusia 4 tahun. Memegang watak Pi Shao Quan yang sangat nak4l dan banyak ragam termasuklah sangat lucu.

Pelakon ini kini berusia 32 tahun. Beliau masih aktif dalam bidang lakonan dan peragaan (model). Ashton Chen membawa watak sebagai Chen Xiao Long dalam filem ini. Kanak-kanak ini pintar dan handal serta sahabat baik kepada Pi Shao Quan.

Untuk pengetahuan umum, filem ini ditayangkan pada tahun 1994. Kini berusia 26 tahun dan orang ramai masih menonton filem kungfu kanak-kanak ini. Karya filem ini tidak lapuk dek zaman kerana para penonton tidak jemu untuk menonton filem ini.

Dulu pelakon cilik sekarang dah dewasa… Steven Hao dikhabarkan hidup sus4h sampai terp4ksa berhenti belajar

LAMA tak dengar khabar pelakon berasal dari Taiwan, Steven Hao yang popular sebagai bintang cilik menerusi filem Shaolin Popey pada tahun 1994.

Steven mula mencipta nama sejak berusia tiga tahun dan lakonannya dalam beberapa filem aksi kung fu menerima sambutan hebat penonton seluruh dunia.

Berkongsi perkembangan terkini, penampilan pemuda berusia 31 tahun ini mencuri tumpuan peminat yang tidak menyangka dia sudah melangkah ke alam dewasa.

Steven Hao masih aktif bergelar pelakon.
Menerusi laman sosial, Steven kerap memuat naik foto aktiviti dan kehidupan hariannya untuk tatapan pengikut.

Sebelum ini, media antarabangsa melaporkan Steven pernah hidup susah sehingga terpaksa menjual ais krim bagi menampung kehidupan.
Dia juga mengambil keputusan berh3nti pengajian di universiti kerana tidak berminat untuk meneruskan pelajaran pada tahun 2014.

Steven dikhabarkan pernah hidup sus4h.
Bagaimanapun berita itu tidak disahkan oleh pelakon ini kerana dia menghilang diri daripada industri seni hinggalah Steven kembali menerima tawaran drama bersiri pada tahun 2009.

Meskipun tidak membawa watak utama, namun beberapa filem lakonan Steven masih menerima sambutan hebat antaranya You Are The Apple Of My Eye dan Never Gone.

Steven Hao sebelum ini popular sebagai pelakon cilik membawa watak kanak-kanak yang hebat berkungfu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.