“Kamu tumpang ke s!hir..” – Hafiz Mahamad kongsi ad org yg tdak senang, Syafiqah Aina mnang!s..

Sebut sahaja nama Hafiz Mahamad, pasti ramai juga mengenali isteri nya, Syafiqah Aina. Mereka seringkali berkongsi dengan pengikut pengikut halaman instagram mengenai aktiviti perniagaan yang dijalankan.

Terbaru, menerusi halaman ‘Story’ Instagram milik Hafiz Mahamad, beliau berkongsi klip durasi pendek yang isteri nya, Syafiqah Aina seperti d1sihir orang yang tidak senang dengan mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Video dibawah:

Klip durasi pendek tersebut difahamkan telah mendapat persetujuan isteri nya juga untuk dikongsi pada pengikut pengikut nya dalam halaman Instagram.

Hafiz Mahamad juga berkongsi dengan memberi bantuan pada setiap staff nya yang akan melahirkan zur1at di hosp1tal swasta.

“Ingat dulu Aina surprise saya dia pregnant, sujud syukur & happy sangat waktu tu..”

“Tak lama selepastu, Allah jemput anak dalam kandungan tu waktu betul betul saya tengah tolong sahabat. Allah ambil pada waktu yg baik..”

“Waktu PKP ni, seronok tengok staff ada yg pregnant & nak melahirkan. Saya tumpang kebahagiaan mereka & decide untuk sponsor semua staff yg pregnant untuk melahirkan di swasta hosp1tal musim pkp ni..”

“Ada yg 2 minggu dah nak bers4lin & sepatutnya bers4lin di hosp1tal kerajaan. Last minit. Saya minta dia register ke swasta & taknak mereka fikir ttg cost hospital. Semalam pergi selesaikan semua bill hosp1tal staff yg melahirkan..”

“Bukan apa, saya hanya nk menghargai mereka & suami ada disebelah mereka bila bersalin. Staff saya ada yg baru kahwin & pregnant. Pasti duit nak pakai banyak, takpalah ada rezeki Allah ni dari berniaga ni. Kita berkongsi untuk memudahkan urusan mereka..”

“Alhamdulilah ramai anak anak saya dalam office tu nanti. Saya nk mereka happy..”

“Saya tumpang kebahagiaan mereka, nnt mereka doakan rezeki zuriat buat saya & isteri pula insyaAllah..”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Sumber: IG hafizmahamad

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.