“Kalau Ibu Ada Ibu PukuI Tak?” -Kata-Kata Raisuddin Ketika Menyakat Cucu Memang Meny4kitkan, Tapi Ia Menguatkan Cucu-Cucunya

Anak2 merupakan anugerah terindah buat setiap pasangan yang berkahwin. Dikurniakan dengan anak2 yang mendengar kata dan selalu menyejukkan hati ni impian setiap ibu bapa di luar sana.

Viral hari ni video yang dimuatnaik di laman Instagrams allahy4rhamah Siti Sarah Raisuddin yang kini diuruskan oleh suaminya Shuib. Video tentang telatah anak2 mereka yang suka berdrama apabila berg4duh sesama mereka.

Apabila selesai berg4duh, mereka bertiga harus menghadap atuk untuk sesi muhasabah diri. Setiap seorang akan diad1li, kerana berg4duh sesama sendiri.

Atuk pulak dengan muka serius menyakat cucu2. Selamba je atuk menasihati cucu2nya. Itu barulah atuk sejati. Hihihi.

VIDEO

Sebagai info, mereka bertiga adalah anak kepada Penyanyi terkenal SIti Sarah Raisuddin yang telah men1nggal dunia pada 9 Ogos 2021 akib4t V1rus C0v1d 19. Allahy4rham menghembvskan nafas terakhir pada jam 5.13 pagi di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia.

Walaupun telah kehilangan ibu mereka, atuk dan ayah mereka iaitu Shuib tidak pernah jemu mengingatkan mereka tentang allahy4rham Ibu mereka dan menasihati mereka yang ibu mereka tidak pernah mengajar anaknya berg4duh sesama mereka bahkan arw4h ibu mereka akan bahagia jika anak2nya berbaik dan menjaga adik beradik yang lain.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : ig sitisarahraissuddin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.