[Video] Pen4t Netizen Gelak Gelagat Ayah Bila Anak Rakam Rutin P4lsu Raih Pujian Ramai “Respect…”

Sejak awal pagi ini tular satu rakaman video di media sosial oleh sebuah keluarga yang sangat kelakar ini meskipun sudah beberapa hari pemilik video berkongsikan di ruangan YouTube.

Ini kerana, rakaman keluarga tersebut yang bersama-sama prank ayah mengundang ramai terhibur dan tidak dapat menahan ketawa selepas salah seorang anak merakam video rutin harian p4lsu.

Untuk pengetahuan, cabaran rutin harian palsu ini sudah ramai yang menyahutnya dan kesemuanya boleh dikatakan sangat menghiburkan kerana ibu dan bapa mereka yang cukup sporting dan begitulah juga yang dapat disaksikan oleh netizen dalam rakaman video ini pula.

IMG_20210907_100850

Menerusi YouTube difahamkan ayah telah diprank oleh ahli keluarga yang mana salah seorang anak lelaki berkongsikan rutin harian p4lsu yang sangat melucukan apabila ayah tidak dapat menahan daripada menegur anaknya.

Apa tidaknya, rutin harian dikatakan oleh anak lelaki keluarga sporting ini difahamkan tidak benar lalu ayah pula menyusun semula rutinnya.

Video:

Rata-rata netizen yang terhibur melihat video itu bagaimanapun menghujani ruang komen dengan reaksi lucu dan dalam pada masa yang merasa kagum dan respect dengan sikap ayah mereka.

“Hahaha milo pun kau dibuatkan, mahu lagi kau…”

Ayah

“Berdek4h aku tengok ni, harap buat lagi…”

Ayah

Ayah

“Dari TikTok…”

IMG_20210907_101006 IMG_20210907_100949

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.