Vokalis Samudera meningg4l dunia selepas 36 jam ditidurkan, ini projek terakhir tak sempat siap

KUALA LUMPUR: Vokalis baharu kumpulan Samudera, Norazmi Mohd Abdullah, 48, meningg4l dunia akibat C0V!D.19, malam tadi.

Ketua kumpulan Samudera, Mohd Azhar Ropei, memberitahu, Norazmi atau mesra disapa Aimi menghembvskan nafas terakhir di Hospital Sungai Buloh, pada jam 10.12 malam.

“Selepas disahkan positif C0V!D.19, arwah ditempatkan di Pusat Kuar4ntin dan Rawatan C0V!D.19 Bersepadu (PKRC) 2.0 di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Serdang.

“Arw4h meminta dibawa ke sana kerana tidak mahu keluarga menanggung risik0 kerana arw4h ada anak yang masih kecil.

A Rahman Hassan meningg4l dunia
Maya tak sempat tengok cincin kahwin
Vokalis kumpulan Samudera meningg4l

“Bagaimanapun, Ahad lalu, arwah dimasukkan ke Hospital Sungai Buloh kerana keadaan kesihatannya semakin mer0sot. Berikutan paras oksigen menurun, arwah terp4ksa ditiarapkan.

Allahyarh4m Norazmi atau Aimi menghembvskan nafas terakhir selepas bertarvng dengan C0V!D.19 di Hospital Sungai Buloh, malam tadi. Foto Ihsan Kumpulan Samudera

“Saya dapat panggilan daripada ibu arw4h yang memaklumkan Aimi sudah meningg4l dunia pada jam 10.12 malam,” katanya kepada BH Online.

Allahyarham Norazmi adalah vokalis kumpulan Samudera menggantikan penyanyi asal, Sarfen Husin atau Ujang yang meningg4l dunia, empat tahun lalu.

Mohd Azhar atau Aai memberitahu arw4h sepatutnya merakamkan single baharu, namun, terbantut selepas disahkan p0sitif C0V!D.19.

“Arw4h menyertai kumpulan kami pada 2018. Arw4h baik, komited dan tidak pernah mendatangkan masalah kepada ahli kumpulan lain.

“Sepatutnya, arwah merakamkan lagu baharu untuk Samudera. Lagu sudah disiapkan, tunggu hendak memasukkan vokal sahaja.

“Hendak buat macam mana, Allah lebih menyayangi dirinya. Kami reda dengan apa yang berlaku,” katanya yang juga bermain dram untuk kumpulan itu.

Berita pemergian Norazmi itu turut dikongsi di akaun Facebook (FB) rasmi kumpulan itu, Samudera Fans Club. Kumpulan Samudera popular dengan lagu Salam Sejahtera.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.