“Mereka nampak happy sangat bila dapat tengok Ayash depan mata..” – Shuib kongsi reaksi Uwais, Matin & Talita apabila Ayash Affan smpai drumah

Menerusi entri terbaru dalam halaman Instagram Sitisarahraissuddin, entri terbaru yang dikongsi oleh IG tersebut dengan kapsyen yang menyentuh perasaan masyarakat.

Kapysen penuh:

“Alhamdulillah. Keterujaan abang dan kakak melihat adik mereka. Semenjak dari hospital, Uwais, Talita & Matin hari2 tanya pasal Ayash. Mereka nampak happy sangat bila dapat tengok Ayash depan mata. Sebelum sampai, tiga beradik ni duduk depan pintu rumah tggu daddy bwk balik Ayash. Terima kasih kepada smua yg mendoakan Ayash, terima kasih kepada smua yg mendoakan daddy, Uwais, Talita & Matin serta terima kasih kepada semua yang rindukan arwah Sarah. Sepatutnya esok hari lahir arwah yang ke-37 tapi aturan Allah tak siapa yang tahu. Kini, hanya Ayash yang hadir di rumah ini sebagai pengganti arwah. Terus doakan kesejahteraan arwah di sana, Al-Fatihah..”

Kita sebagai manusia, hanya mampu merancang. Oleh itu, sentiasa muhasabah diri dan buat baik sentiasa. Dalam memerangi wab4k yang melanda negara, min harapkan semua dapat jaga SOP yang ditetapkan.

Lihat reaksi Uwais, Matin & Talita:

Shuib sendiri ada meninggalkan komen dalam IG isteri tercinta nya dengan menulis ‘Ibu’.

“Semoga kuat baby ayash in sha Allah.. ramai mendoakan kamu nak..”

“Syukur ya ALLAH, esok birthday ibu (15/9) ALLAH hadiahkan kepulangan Ayash Affan hari ini, Insya-ALLAH kejap lagi dah boleh balik dah.

“Allahuakbar, tangan, jari sebijik tangan ibu. Terima kasih semua mendoakan kesejahteraan anak soleh ini.

Sumber: IG Shuibsepahtu

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.rotikaya.rimbabara.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.