Wanita K3rdil Travma, Bot Dinaiki Bersama Bayl Usia 36 Hari Hampir Terbalik

M4ngsa banjir di Pantai Timur Semenanjung Malaysia dilihat semakin membvruk dengan lebih ramai yang telah ditempatkan di pusat pemindahan sementara.

Perkongsian-perkongsian m4ngsa banjir di media sosial telah membuatkan banyak pihak berasa bimbang lebih-lebih lagi ada kawasan sudah terpvtus hubungan.

Situasi cem4s itu turut dikongsikan seorang pengguna Instagram yang juga wanita yang pernah viral kerana berbadan kerd1l tahun lalu.

Syakila Norazma Amira yang sedang berpantang selepas melahirkan anak sulungnya dilihat menjadi salah seorang mngsa banjir yang dipindahkan berikutan rumah serta kenderaan peribadi habis tenggel4m kerana bah tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @buyaaaa

Masih lagi dalam pant4ng

Lebih mencemask4n, ketika proses pemindahan, bot yang mereka naiki hampir sahaja terbalik dimana dia membawa bayi berusia 36 hari.

Hal tersebut membuatkan wanita kerdil itu sangat travma kerana bot yang mereka sandar di pokok sedikit lagi terlingkvp. Nasib baik ibunya sempat berpaut dan masing-masing menangis kerana panik.

Disebabkan itu, suaminya segera memindahkan bayi mereka ke bot lain dan terus menuju ke pusat pemindahan.

Suami cepat2 pindahkan baby

Dokumen diri dan harta benda terendam

Tambah wanita itu lagi, segala dokumen peribadi tidak dapat diselamatkan kerana air sudah memenuhi rumah. Ketika ini mereka hanya sehelai sepinggang dan bersyukur kerana masih ada yang sudi memberikan peralatan bayi seperti lampin dan susu buat anak.

Elektr1k dan air juga sudah diputvskan

Syakila Norazma Amira juga menjelaskan ketika ini bekalan air, elektr1k dan line telefon sangat terhad dan ada diantaranya sudah terputus.

Dia sempat memohon orang ramai mendoakan keselamatan ahli keluarganya kerana mereka meminta Syakila keluar dulu dari kampung bagi menyelamatkan bayi.

Masih tr4uma ingat kejadian bot hampir terl1ngkup

Dalam pada itu, wanita kerdil tersebut juga sempat memohon maaf kepada mereka yang meminta untuknya membuat review produk kerana semua barang yang dikirim telah tenggelam kerana banjir.

Dia juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang memahami situasi dihadapi dirinya dan keluarga ketika ini.

 

Untuk makluman, Syakila atau Yaya menjadi perhatian ntizen apabila kisah percintaannya dengan  suami yang berusia 20 tahun yang sangat istimewa. Ramai yang memuji suami kepada wanita tersebut kerana tidak memandang rupa paras atau keadaan fizikal Yaya.

Difahamkan, mereka berkenalan menerusi permainan secara dalam talian selepas beberapa bulan mengenali hati budi masing-masing.

Pada 25 Januari 2022, wanita tersebut selamat melahirkan anak pertama mereka di salah sebuah hospital di Terengganu.

Sumber: Instagram Buyaaaa

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber :  www.klmenjeritvideo.dnq.new