“Inilah VVIP nya..” Akhirnya Identiti VVIP yang bagi arahan terb0nkgar, Dia bukan calang2 orangnya

Beberapa klip akhlrnya tular menunjukkan pelaku sebenar yang did4kwa seorang Dato dan juga VVlP yang menjadi dalang di sebalik semua yang berlaku. “Bukti2 baru yang dijumpai…”

Dipercayai selepas sidang media dengan peguam Turn Sittra, ramai yang cuba ‘menggali’ siapa dalang dan VVlP yang dimaksudkan oleh peguam tentang individu rahsla yang dimaksudkan.

Ramai sebar muka dia.. tak tahu betul atau tk. Menurut beberapa perkongsian yang tular, rata-rata netizen dari Thailand malahan Malaysia turut menularkan wajah VVIP yang dipercayai seorang Dato, merupakan seorang yang sangat berpengaruh.

Netlzen thailand pon bagi video dengan muka sama. Malahan, yang membuatkan ramai yakin adalah video tersebut adalah sama dengan yang dikongsi oleh para ‘penylasat’ negara sana.

“Inilah VVIP nya..” Terdahulu, terdapat satu klip menunjukkan wajah kononnya didkwa VVlP tersebut bersama isterinya, namun disangkal oleh beberapa netlzen dengan mengatakan bahawa lelaki dalam gambar hanyalah orang suruhan sahaja.

Namun sehingga kini, belum ada kepastian dari sumber p0lis mengenai pelaku sebenar setakat ini.

Pelbagai spekulasi dan bukti yang saban hari muncul, buat k,es kematlan Tangmo Nida dilihat semakin rumlt dan penuh curlgal. Ada sahaja video-video yang tular menunjukkan bukti rakaman CCTV mengenai apa yang berlaku semasa Tangmo dan yang lain berada di atas bot.

“Tunggu nanti, akan terb0ngkar semuanya…”

Terb0ngkar rakaman memang ada orang yang lompat keluar dari bot. Tangmo??

Susulan tularnya satu video, ketara dilihat Tangmo bagaikan sedang bergelvt dengan ‘seseorang’ sebelum akhlrnya melompat keluar dari bot yang sedang bergerak tersebut.

Boleh dengar ada orang jerlt ‘0ii’ dalam slank Thai…

Dalam perkongsian lain, para netizen dapat mendengar dengan jelas jerltan ‘seseorang’ yang diandaikan Tangmo sedang menjerit ‘000i’ bagaikan meminta tolong.

Peguam Tumm Sittra ded4h ada seseorag bagi maklumat sulit pas4l pelaku

Dalam satu kenyataan sidang media, difahamkan peguam Tumm Sittra tampil mended4hkan ternyata ada seorang individu mlsteri telah berkongsi maklumat rahsla dan svlit mengenai slah seorang pelaku yang ada di sang.

“Ada seorang orang kenamaan (identiti dirahslakan) bagitahu sebuah maklumat penting menerusi FB Messenger. Katanya slah seorang pelaku kejadian ada barang terlrang.”

“Jadi dia selalu bagi ‘benda’ tu secara pksa kepada gadis-gadis kat kelab malam sampai mereka kha,yal teruk.”

“Jadi gelas wine akan diperiksa lagi nak tengok ada tk kandungan bahan lain. Kalau ada, maknanya ini lebih mlsteri & bukan inslden biasa.”

GAMBAR CCTV YG TUNJUK TANGMO ‘DITOLAK’

Tidak terhenti di situ, beberapa lagi rakaman CCTV di atas bot terbongkar apabila ada yang mend4kwa melihat Tangmo Nida terjatuh dari bot berkenaan malah ada yang mend4kwa m4ngsa seperti ditolak seseorang sehingga terjatuh sebelum dis3ret.

Menurut kenyataan saksi iaitu nelayan yang berdekatan kawasan kejadian, dia melihat sendiri bagaimana bot laju itu berpusing dengan sangat laju dan tidak terkawal.

Malah dia juga mend4kwa terdengar ada suara menj3rit nama ‘Mo’ berkali-kali. Meskipun begitu, pihak polis masih menjalankan sias4tan lanjut berhubung rakaman CCTV tersebut.

Malah ada dakw4an mengatakan bahawa luka yang terdapat pada kaki Tangmo adalah disebabkan tertusuk gelas wine dan bukannya disebabkan terkena kipas bot.

Bukan itu sahaja, ada dakwa4n mengatakan pihak berkuasa sudah menemui sebuah lagi bot ‘sebenar’ yang dipercayai dinaiki oleh Tangmo Nida dan rakan-rakannya.

Bot tersebut dipercayai telah ditukar dengan bot yang lain dan mereka ‘menyembunyikan’ bot itu kerana bimbang ‘jena yah’ mereka dihidu orang lain.

Terbaru menerusi satu rancangan, terdapat satu mesej yang mend4kwa Kratik mengaku ‘menjual’ Tangmo kepada seorang orang kaya yang bergelar Datuk tanpa pengetahuan artis tersebut.

Hal ini kerana, ketika di dalam bot, Tangmo dikatakan sudah mendengar ‘rahsia’ besar Datuk berkenaan. Oleh itu, mereka terpaksa ‘menutup mulutnya’.

VIDEO PENJELASAN:

Menerusi laporan media tempatan, pihak polis Thailand memaklumkan setakat ini kematian tersebut adalah berpunca daripada kemal4ngan sehingga siasatan selesai.

Sumber: Tnews, Thai News, Amarin TV, Tubtimcho, Yuumieeza_, TikTok via Oh Bulan

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://kisahbena.com