“Nampak jelas dia dit0Iak..” Akhirnya Pengurus Sendiri Mengaku Terb0ngkar Selepas Tengok Cctv

Nampak gaya rkyat Malaysia masih lagi mengikuti perkembangan inslden tercamp4k bot yang telah meng0rbankan seorang pelakon Thailand, Tengmo Nida Patcharaveerapong.

Malah saban hari, ada saja individu yang boleh menjadi translator bantu untuk menerangkan tentang bukt1-bukt1 terkini mengenai kejadian penuh m1steri berkenaan.

Saluran TV Amarin terus diterbitkan imej dipercayai bukti baharu klsah pelakon Tangmo Pattaratida terjatvh di Sungai Chao Phraya.

Secara khusus, saluran TV ini melaporkan pada a klip diambil dari rakaman CCTV yang pelik tindakan Gatick – pelakon pengurus.Flying Leaf” dengan subjek Robert di subuh pada 00:46 minit pada 25 Februari dua orang berjalan dari kawasan berhampiran Phibulsongkram 1 jeti ke lorong di permulaan jalan.

Ini adalah masa selepasnya Tangmo jatvh ke dalam sungai. Semasa pasukan penyelamat sedang mencari pelakon, CCTV merakam detik Gatick sedang berjalan bersama Robert di sebuah lorong kecil.

Seterusnya, kedua-duanya pergi ke kaki jalan pada awal jalan dan telah diambil oleh sebuah kereta putih. Orang ramai mempersoalkan ke mana perginya kedua-duanya satu sama lain selepas kem4langan Tango.

Gatick dan Robert pergi bersama pada 00:46 pagi pada 25 Februari selepas Tango jatvh ke dalam sungai.

Mereka berdua menaiki sebuah kereta putih dan meninggalkan kereta itu marina.

Ini membuatkan orang ramai mempersoalkan Gatick kesakslan sebelumnya.

Dalam keterangan terdahulu, Gatick berkata demikian, selepas pasukan penyelamat tiba di marina, kumpulan itu “pulang ke rumah” Gatick sendiri masuk ke dalam kereta untuk pergi Rumah Tango kerana bimbang tentang rumahnya anak perempuan ditinggalkan sendirian.

Namun, dalam CCTV di kediaman Tango pada awal pagi 25 Februari, masa selepas pelakon itu kem4langan. Gatick memandu dirinya kembali dalam sebuah kereta hitam pada 3:36.

Bukti terbaru juga, nampak jelas seperti Tengmo

ditolak dari bot oleh individu lain

Selain itu, terdapat juga satu rakaman CCTV lain yang sempat tersebar dan menjadi tanda tanya.

Dalam video yang diambil dari sebuah CCTV sekitar kawasan kejadian, kelihatan seperti Tengmo telah dit0lak dari bot dinaikinya oleh seorang individu lain.

Khabarnya, pihak p0lis juga telah menjumpai sebuah bot yang sebenar-benarna terlibat dalam ins1den tersebut sebelum ditukar oleh svspek.

Vlde0 Cctv bukti terbaru :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/