“Best gilerr Syamel bawak..” (Video) Isteri Bpantang. Sekali Syamel Ganti Nyanyi Jadi Bualan Netizen

Meleraikan teka-teki ramai, suami kepada Ernie Zakri iaitu Syamel menggantikan posisi penyanyi tersebut mendendangkan lagu Boneka pada acara berprestij, Anugerah Juara Lagu ke-36 (AJL36) sebentar tadi.

Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd. Fodzly melunaskan tanggungjawab menyanyikan lagu ciptaan Omar K, Firdaus Rahmat dan Iqie Hugh berkenaan dengan rendisi tersendiri.

VIDEO:

Terdahulu, Ernie selamat mel.ahirkan cahaya mata perempuan di sebuah pusat perubatan di ibu negara pada 22 Februari lalu.

Komen Netizen:

Disebabkan masih dalam fasa berpan.tang, pemilik nama sebenar Nur Ernie Shahirah Zakri itu tidak dapat membuat persembahan menyanyikan lagu Boneka pada malam ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erniezakri

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erniezakri

AJL36 yang bersiaran langsung dari Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL) dan dihoskan oleh Alif Satar dan Nabila Huda.

Sebanyak 12 lagu terbaik tanah air berentap pada edisi kali ini iaitu Boneka (Ernie Zakri), Intan Payung (Noraniza Idris & Bunga), Purnama (Naim Daniel), Aewo (Shiha Zikir & Noki), Salahku (Yonnyboii), Pelukan Angkasa (Sekumpulan Orang Gila & Shila Amzah), Lara (Haqiem Rusli, Hael Husaini & Naim Daniel), Angkara (Siti Nordiana), Mimpi (Haqiem Rusli) dan Cinta (Marsha).

Sementara itu, Aina Abdul turut bertanding menerusi dua buah lag

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Kosmo