Lama Mendiamkan Diri Akhirnya Ahli Keluarga Mendi4ng Ayah Tangmo Tampil Bersuara Buat Semua Gementar.

Ternyata kisah hidup Tangmo Nida tak seindah yang disangka. Dia rupanya mempunyai kisah ‘broken family’ sejak dari kecil apabila ibu dan ayahnya berpisah dahulu.

Ayahnya, Mr Sophon sanggup berbuat apa saja demi Tangmo dan melepaskan segala harta kepada ibunya (Panida) asalkan hak jagaan Tangmo menjadi miliknya.

“Kami tak nak harta. Kami cuma nak kem4tian Tangmo diadili!…”

Lama mendiamkan diri dan tidak pernah sekali mengeluarkan kenyataan, akhirnya ahli keluarga mendi4ng ayah Tangmo tampil bersuara. Mereka menegaska langsung tidak peduli dengan harta kekayaan namun berharap cuma keadilan dan segala muslihat mengenai kem4tian Tangmo terb0ngkar!.

Tangmo sangat sangat pada aunty Taysudrak (kakak Sophon)

Tangmo juga sebenarnya mempunyai hubungan rapat dengan makciknya, Taysudrak yang merupakan kakak ayahnya. Selalu bergelar ‘mama’, Taysudrak yang berusia 77 tahun meluahkan perasaan luluh dan kec3wa atas pem3rgian Tangmo yang disifatkan penuh penipu4n.

Mengaku terima ‘job’, Kratik ded4h rakaman pergelvtan Tengmo atas bot?

Bagai tiada keadilan buat pelakon Thailand, Tengmo Nida, apabila pihak polis memaklumkan bahawa pemergi4n mendi4ng hanyalah satu kejadian yang tidak disengajakan berdasarkan bukti-bukti yang dijumpai.

Bagaimanapun, terbaru Kratik yang merupakan pengurus mendi4ng serta rakan baik telah menghantar beberapa video yang boleh dijadikan bukti akan kejadian tersebut.

Untuk makluman, sebelum ini Kratik pernah menerima sejumlah duit bernilai 300 ribu Baht malah dia juga berterima kasih terhadap individu bernama Bang Jack itu kerana membantunya.

Dalam pada itu juga, Kratik juga mengaku telah menerima satu ‘job’ untuk membawa Tengmo berjumpa dengan seorang ‘VVIP’ dan did4kwa sedang menunggu di sebuah hotel berdekat dengan Sungai Chao Phraya.

Berdasarkan video yang dihantar Kratik kepada Bang Jack, mend4kwa terdengar akan suara penumpang bot yang sedang bergelut dan bertengk4r, walaupun rakaman kurang stabil namun audio dapat didengari dengan baik.

Walau bagaimanapun, video tersebut tidak dapat disiarkan kepada orang ramai namun difahamkan rakaman berkenaan kedengaran suara seorang wanita berkemungkinan Tengmo atau rakan yang berkeras enggan menerima tugas ‘melayan’ orang ternama itu.

Malah, individu berkenaan juga mengugvt untuk menghantarnya ke rumah atau melaporkan kepada polis sebaik sahaja tiba di jeti.

Nampaknya, kes ini semakin rumit namun diharapkan ada keadilan buat mendi4ng memandangkan pemergi4nnya sangat tr4gis.

Sumber : Redaksi

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://apaceritatv.com.my/