Tak Kisah Bab Duit, Teman Lelaki Tangmo Nida Minta Izin Ibu Nak Ambil Bantal Patung & Kucing

Bukan setakat rakyat Thailand yang menunggu perkembangan berita kem4tian Tangmo Nida tetapi boleh dikatakan seluruh dunia bersimp4ti dengan pengakhiran hidup artis terkenal itu.

Paling sedih mer4tapi kehilangan insan tersayang adalah teman lelaki iaitu Bird yang baru ingin menikm4ti kebahagiaan selepas tujuh tahun kejar cinta Tangmo.

Sejak Tangmo disahkan m4ti pada 26 Februari lalu, Bird dilihat memuat naik gambar dan video kekasih tercinta setiap hari di Instagram (IG).

Setiap memori yang dikongsikan itu akan tagged nama IG Tangmo, @melonp.official. Sudah jelas Bird sangat mencintai dan merindui Tangmo biar pun dia tidak berkata.

Difahamkan, sebelum ini Bird jarang berkongsikan detik manis mereka di platform media sosial kerana dia bukan selebriti.

Dalam pada itu, menerusi wawancara bersama ibu Tangmo, Panida Siriyudthayothin mended4hkan Bird tidak mempedulikan soal harta selepas tr4gedi h1ba.

Video:

@hannanajj burung minta bantal, guling tangmo mungkin kangen sama bau #tangmo #tangmonida #bird #แตงโม #boyfriend #fyp #fypシ #ShowYourFreestyle ♬ เสียงต้นฉบับ – _F_

Kata Panida, dengan wajah sedih Bird meminta izin untuk meletak belon di tepi makam kerana Tangmo sukakan belon. Selain itu, Bird juga mengambil bantal pelvk, patung, bingkai gambar dan kucing milik Tangmo untuk dijadikan kenangan.

Biarpun sudah seminggu lebih berlalu, Bird masih enggan untuk keluar di mana-mana rancangan televisyen ataupun ditemu bual oleh wartawan.

Menerusi laporan media tempatan, pihak polis Thailand memaklumkan setakat ini kem4tian tersebut adalah berpunca daripada kemal4ngan sehingga sias4tan selesai.

Komen Netizen:

Untuk rekod, may4t Tangmo dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan selepas tiga hari hilang dipercayai lem4s. May4tnya ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira 1 kilometer dari lokasinya terjatuh.

Sumber: Instagram @stonerbkk, Facebook @MorningNewsTV3, TikTok @hannanajj

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://ohbulan.com/