Sanggup Maafkan Pembvnuh Anak, Rupanya Panida Bukan Ibu Kandung Tangmo Nida

Pelbagai $pekulasi timbul saat berita ibu Tangmo (Panida) yang memilih untuk menerima wang RM30 juta baht demi menutup ke$ kemat1an mendi4ng anaknya.

Bukan itu sahaja, malahan Panida memilih untuk memaafkan dua lelaki yang berada di dalam bot, Rebert dan Por yang dikatakan tiap hari meminta maaf hingga hati seorang ibu lembut untuk memaafkan.

Rupanya Panida bukan ibu kandung?

Menurut beberapa video yang tvlar di Tiktok, seorang wanita yang difahamkan fasih berbahasa Thailand telah menterjemah satu video menyatakan statu$ $ebenar Panida dengan Tangmo.

“Ada info kata itu bukan mak Tangmo. Mak kandung dah mat1 acc1dent…”

Satu video terjemahan dari berit4 di Thailand menunjukkan bvkti bahawa Panida mempunyai gambar Tangmo sejak dari kecil. Malahan, Panida turut mempunyai sijil beranak, dan segala memori bersama Tangmo turut disimpan rapi.

Dalam perkongsian lain, @Phatcha Ryn turut menjelaskan bahawa Panida mend4kwa dirinya mempunyai hubungan rapat dengan Tangmo sejak dari kecil, namun kenyataan itu disangkal Tangmo dalam satu video temu bual televisyen.

Namun begitu, wanita ini mengesahkan bahawa Tangmo memang anak kandung Panida memandangkan ada klip suara Tangmo bertanya sendiri kepada Saphoon, bapanya mengenai Panida sebelum diyakinkan itu adalah ibunya.

Ramai  meluah rasa kec3wa terhadap mak TANGMO, dia lebih memilih duit daripada anak dia sendiri.

Mmg tidak hairan kenapa mak dia tinggalkan tangmo masa kecil bersama bapa dia.

Tangmo membesar dgn bapa dia serta kawan baik dia sperti kawan p0ndan dia Anna , hippo dan lain lain.

tangmo hidup bersama dgn kawan dia yang caring pasal dia selama 17tahun sehingga nafas terakhir. Mak dia ni baru muncul beberapa tahun ni sja selepas bapa tangmo meninggal dan tangmo ada depr3ssion masa tu.

Back to the story , harini mak TANGMO keluar rancangan hong krase cakap dia maafkan kawan yg dlm boat yang cuai menyebabkan kem4tian tangmo terutamanya lelaki dua org tu ,

lelaki dua orang tu tauke besar (VIP) ye. Duit semua celah Gigi je weii .

Kes kemati4n tangmo mmg dikategorikan Kes KEMAL4NGAN ye tapi kawan dia mungkin dikenakan tindakan kecuai4n menyebabkan kematian.

Mak dia ni cakap maafkan lelaki 2 org tu 100% sbb mereka nak memberi biaya kepada mak dia , dia minta 3 juta untuk biaya hidup dia.

Lepastu dia x maafkan Anna dan hippo pula (50% je la dia maafkan ) kawan baik tangmo yang hormat segala keputusan tangmo.

Nampak ketamakan mak dia sampai duit insurance 100k yang tangmo mmg niat untuk bagi anak angkat dia (anak kepada gratick) dia nak ambil sedangkan peguam cakap mak TANGMO tidak ada hak langsung kerana ini atas permintaan tangmo sendiri .

Semua terkejut yang mak dia ni lebih memilih wang dari tangmo.

Mak tangmo juga x suruh Anna dan hippo atur majlis pengebumian tangmo sbb nak bagi peluang pesalah tu buat majlis pengebvmian untuk tangmo.

Sedangkan kawan tangmo ni Anna dan hippo mmg lbih memahami tangmo dari mak dia sendiri oww . Kawan baik , mereka tahu apa yang tangmo suka apa yang dia x suka.

Mak dia x besarkan dia pun. Even abang tiri pun kec3wa dgn mak dia

Tambahan , kawan kawan Tangmo Anna dan hippo serta yang lain nak fight hbis untuk Tangmo tpi mak dia x suruh ye jadi mereka pun kena respect permintaan mak dia la kiranya. Semua kawan dia kec3wa

Add-on mak dia minta ye 3 juta tu , dia cakap kalau Tangmo Masih hidup dia boleh dapat duit 100 k setahun dn dia nak jumlah tu selama 30 tahun sekiranya Tangmo Masih hidup jdi korang darab la jumlah yg mak dia minta tu 100k darab 30 tahun .

Dan tetiba SI pelaku tu dia anggap jadi anak angkat  anda rasa ??? yg kawan baik Tangmo tu jadi useless Dan dia x suka masuk campur

(Matawang di convert dlm RM supaya lbih difahami berapa jumlah yg diminta)

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://printlyrics.net/