Kacak seiras Jericho, peminat geIar Shukri Yahaya Iucu macam Lee Kwang Soo pula

Malah selepas kejayaan dia membawa watak Khuzairi dalam drama 7 Hari Mencintaiku, Shukri Yahaya pada tahun ini tular lagi sebagai Nazril Nazim dalam naskhah berjudul Rindu Awak Separuh Nyawa.

Syukri

Walau bagaimanapun, satu rakaman dikongsikan oleh seorang pengguna aplikasi TikTok ini membuatkan ramai peminat Shukri Yahaya terhibur dengan pelakon ini.

Mana tidaknya, kelucuan Shukri Yahaya yang semakin mendapat perhatian mengundang dia digelar sebagai Lee Kwang Soo Malaysia pula.

Ini berikutan maklum balas selepas Shukri Yahaya membalas reaksi seorang wanita yang bergurau mengenai harga makanan. Lihat sahajalah bagaimana gelagat lucu Shukri Yahaya ini mencetuskan peminatnya terhibur lagi.

@babyyy0798

Adik beradik masuk airrrr kelakar šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚ #fyp #shukriyahaya #nazrilnazim

ā™¬ Day ‘n’ Nite – Kid Cudi

Hanya sekadar memberikan respon ringkas, sikap selamba Shukri Yahaya dihujani bermacam-macam komen netizen yang mana ditinggalkan di hantaran video pengguna TikTok tersebut.

Bagi peminat jawapan Shukri Yahaya yang sejak kebelakangan ini jarang tidak kelakar macam Lee Kwang Soo mengundang video itu juga membuatkan rata-rata peminat sangat terhibur sehinggakan dia kini turut dilihat sebagai selebriti yang selamba dan kelakar.

ā€œMacam Lee Kwang Soo react pape pun lawakā€

Shukri YahayaIMG_20210621_080342

ā€œHahaha jawapan diaā€

IMG_20210621_080354

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.