“Rindu Ketvkan Manja Kat Perut Mama. Awak Dah T4k Berny4wa, Esok Hari Ter4khir”

Jodoh, ajal, m4ut dan rezeki anak semuanya rahsia Allah. Kita hanya mampu merancang namun Allah jua yang menentukan. Andainya dah ditakdirkan bukan rezeki kita, terimalah dengan hati yang reda.

Mungkin kita yang bukan dalam situasi ini senang untuk cakap sabar tapi yang melaluinya saja tahu betapa sed1hnya saat kehilangan anak tersayang. Lagi terasa hanya menunggu masa nak dilahirkan saja.

@ciklinnnnHARI LAST HARI BAWAK BBY SYURGA ESOK MAKAN UBAT TUK KLUARKAN AWAK SYG SEMOGA DIPERMUDAHKAN #fyp #fypシ #anaksyurga 17/3-21/3 simpn sini tuk kenangan♬ Rindu Setengah Mati – Nidza Afham

“Lima hari anak syurga mama dalam perut”

Menerusi perkongsian di TikTok atas akaun @ciklinnnn, impian untuk menimang cahaya mata sulung tak kesampaian apabila bayi di dalam kandungan disahkan men1ngg4l dunia.

Walaupun hanya beberapa minggu saja lagi dan segala persiapan dah dibuat, qada dan qadar Allah lebih dari segalanya. Sejak awal mengetahui berita ini, hanya air mata menjadi peneman.

@ciklinnnnRindu awk tedng prut maa , 17/3 hari ahad ni baru awak bleh klur dri prut mana walaupon bby dh takda tapi msih ada dlm perut mama mnggal dlm prut #fyp♬ Pergi – Aizat

Dah tiada rasa tend4ngan manja 

Apa yang menyed1hkan ibu muda ini, selama 5 hari bayi yang tak bernyawa ini ada dalam rahimnya sebelum proses mengeluarkannya akan dilakukan oleh doktor 21 Mac.

“Terima kasih kerana sudi singgah dalam perut mama, mama bawa perut walaupun awak dah tak bernyawa.

“Dah tiada rasa tendangan manja, mama reda. Hari last bawa baby syurga. Esok makan ubat untuk keluarkan awak sayang..semoga dipermudahkan (17-21 Mac)”

@ciklinnnnRindu awk tedng prut maa , 17/3 hari ahad ni baru awak bleh klur dri prut mana walaupon bby dh takda tapi msih ada dlm perut mama mnggal dlm prut #fyp♬ Pergi – Aizat

Tunggu mama papa di syurga

Perkongsian tersebut membuatkan ramai yang bersimpati dan semuanya mendoakan pasangan ini kuat. Moga Allah gantikan rezeki yang lain dan cepat menimang cahaya mata kedua.

Walaupun bersed1h, ternyata semangat ibu ini kuat. Moga anak syurga ini akan menjadi asbab kedua ibu bapanya masuk syurga.

Menangislah jika itu mampu tenangkan hati

Kredit: ciklinnnn

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Pa&Ma

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.