Ibu Kekasih Minta Hantaran RM30,000, Lelaki Ini Sanggup Berpis4h

Setiap pasangan yang bercinta pasti impikan hubungan yang dibina kekal hingga ke jinjang pelamin, namun lelaki ini terpaksa melupakan hasratnya itu kerana tidak mampu memenuhi permintaan ibu kekasihnya.

Menerusi satu video tular di TikTok, Ahmad Syahriman berkata dia hanya memiliki pendapatan pendapatan sederhana dan tidak mampu menyediakan wang hantaran sebanyak RM30,000 yang diminta.

Menerusi video dikongsikan, Syahriman memuat naik gambar memaparkan dirinya dipercayai bekerja sebagai pegawai pemeriksa kesihatan sedang melakukan tugasan rondaan.

@mr_syahrimanBerkorban demi kebahagiaan. #tiktokmalaysia #fyp #tiktok #fypppppppppppppp♬ original sound – 𝒩𝓊𝓇 𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶

Tidak mampu menunaikan pemintaan tersebut, Syahriman berkata dia terpaksa melepaskan kekasihnya serta mendoakan agar gadis itu dipertemukan dengan jodoh lebih baik.

Perkongsiannya mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terkejut dengan jumlah wang hantaran yang diminta serta mendoakan jejaka itu dipertemukan dengan wanita lebih baik.

Dalam pada itu, ramai yang tidak bersetuju dengan jumlah hantaran yang diminta apatah lagi ia membebankan pihak lelaki. Tidak kurang juga, ada yang bersetuju dengan tindakan lelaki itu ‘angkat kaki’ serta mengatakan ada hikmah disebalik kejadian.

SUMBER: TikTok mr_syahriman

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : gulapop

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.