Anju Ded4h Bek4s Su4mi Minta RM10 Ribu Untuk Lafaz Cer4i, Ugvt Seb4r Gamb4r A1b

Kem3lut rumah tangga Zarina Anjoulie Lavocah bersama bek4s suami, Eilyas Azhar nampaknya belum berakhir. Kali ini selebriti penuh kontrversi itu telah mengeluarkan bukti dengan meny4ngkal segala dkwaan lelaki itu berkenaan Anju menf1tnahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Dalam posting terbaru pelakon tersebut di Instagram, dia telah memuat naik perbualan melalui direct message (DM) bersama Eilyas atau biasa dipanggil Yas yang mendkwa meminta RM10,000 untuk melaf4zkan t4lak kepada Anju.

Anju mendkwa semua tind4kan bersama suami perlukan duit. Jadi dia cuba ‘memancing’ lelaki itu untuk mel4fazkan cer4i kepadanya tempoh hari dengan menawarkan sejumlah wang untuk melepaskannya sebagai seorang isteri.

Tangkapan skrin itu merupakan salah satu bukt1 yang diser4hkan kepada pihak p0lis dan pegu4m untuk urusan mahk4mah.

Selain itu, Anju juga menyertakan sekali lap0r4n p0l1s mendkwa dirinya sering di4ibkan Yas apabila lelaki itu pernah memanjat rumah semata-mata ingin mer4kam dan mengambil gambarnya dalam keadaan 4ib. Dia juga mengvgut mahu menyeb4rkan gambar tersebut.

Di Instagram juga Anju turut meminta supaya pengikutnya di Instagram berfikir mengapa bek4s suami langsung tidak membuat sebarang posting di media sosial sejak semalam dan tidak meny4ngkal segala bukt1 yang ditunjukkan Anju.

Hal ini kerana disebabkan selebriti berkenaan telah ‘memb0ngkar’ segala bukti dan lap0ran p0lis berkenaan tind4kkannya sebelum ini.

Sehubungan dengan itu, warganet yang terlihat posting yang dibuat Anju nyata terkejut dengan nasib yang menimpa pelakon drama An4k Ponti4nak berkenaan.

Mereka juga tidak sangka episod perkahwinan Anju yang sempat berpis4h kemudian rujuk semula dan bercer4i lagi penuh dengan cerita disebaliknya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.motifviral.dnqj.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.