D4kwa Dipukvl, Dicek1k Bekas Suami, Zarina Anjoulie Ded4h Punca Dia Kena B4ntai

Sudah sebulan bercer4i kali kedua, nampaknya kemelvt rumah tangga pelakon Zarina Anjoulie dan bekas suaminya, Eilyas Azhar masih berpanjangan.

Terbaru, Zarina memuat naik kenyataan mend4kwa dipvkul dan dicek1k bekas suaminya itu selepas mereka kembali rvjuk. Zarina mend4kwa perkara itu terjadi di rumah keluarganya di hadapan adiknya, pembantu rumah serta anaknya.

 

Zarina berkata dia juga sudah membuat laporan polis mengenai perkara itu. D4kwa Zarina dia dipvkul kerana mahu memeriksa telefon suaminya ketika itu. Kata Zarina lagi, dia mempunyai segala bukti dan laporan polis kejadian tersebut.

Menerusi satu lagi perkongsian terbaru, Zarina mend4kwa Yas meminta RM10,000 untuk melafazkan cer4i. D4kwa Zarina, apa sahaja melibatkan suaminya semuanya memerlukan duit.

Disebabkan itu Zarina berkata dia cuba untuk ‘mem4ncing’ lelaki itu untuk melafazkan cer4i tempoh hari dengan menawarkan wang untuk melepaskannya sebagai isteri.

Dalam satu lagi entri, Zarina ada memuat naik laporan polis mend4kwa sering di4ibkan bekas suaminya itu malah lelaki itu pernah mem4njat rumahnya untuk merakam gambarnya dalam keadaan a1b serta mengvgut menyeb4rkan gambar tersebut.

Terdahulu, Zarina mengesahkan dia dan suaminya, Eilyas Azhar atau lebih dikenali sebagai Yas bercer4i buat kali kedua selepas rvjuk selama dua bulan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.