LeIaki Menang S4man RM1.3 Juta Terhadap HospitaI MeIaka, Namun LeIaki lni Tetap Tak Gembira…

Lelaki Menang S4man RM1.3 Juta Kepada Hospital Melaka, Namun Lelaki Ini Tetap Tak Gembira – sajagempak.com

Mahkamah Sesyen Ayer Keroh memerintahkan Hospital Melaka membayar ganti rugi bernilai RM1.3 juta kepada seorang lelaki, Abu Baharin Abu Bakar akibat kecu4ian sehingga hilang kaki kanannya.

Hakim Mahkamah Sesyen Elisabet Paya Wan memerintahkan hospital terbabit membayar ganti termasuk p4mpasan bagi perbelanjaan anggota palsu dan kehilangan pendapatan selepas tuntutan s4man dikemukakan plaintif.

Walau bagaimanapun, lelaki berusia 34 itu tidak tersenyum malah turut mengatakan kebahagiaan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.

Ini kerana setelah mengalami kec4catan fizikal tersebut, hubungan dia dan isterinya menjadi tegang sehingga wanita itu mengambil keputusan untuk tidak tinggal sebumbung.

“Saya tidak mempunyai kehidupan yang sempurna sekarang. Isteri dan anak lelaki berusia lapan tahun tidak bersama saya. Saya berasa sunyi dan kadang-kadang bercakap dengan diri sendiri,” katanya.

Terdahulu, lelaki berasal dari Klebang itu menjalani pemeriksaan kesihatan kerana masalah lutut akibat kemal4ngan motosikal pada 2015 sebelum pihak hospital melakukan prosedur pemb3dahan yang salah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : The Star/ Oh My Media / sajagempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.