Tul4r Video ‘Salah Parking’, Neeta Buat Laporan Polis

Penyanyi serta pengacara, Neeta Manishaa atau lebih dikenali sebagai Neeta Manis telah tampil membuat laporan polis bersama syarikat rakamannya mengenai sebuah video yang dipercayai telah menjatuhkan mar.uahnya sebagai perempuan.

Telah menjatuhkan m.aruah Neeta sebagai wanita

Menerusi video yang telah dimuat naik oleh seorang lelaki di akaun tiktoknya beserta kapsyen ‘salah parking’, lelaki berkenaan did.akwa menunjukkan rakaman Neeta sedang membetulkan pakaiannya ketika program All Together Now Malaysia pada Ahad lalu.

Menurut Neeta, lelaki tersebut merupakan seorang pengamal media dan mempunyai jawatan yang tinggi di sebuah industri media yang dikenali dan dia tidak menyangka bahawa seorang wartawan serta seorang bapa yang mempunyai keluarga memuat naik video berkenaan tanpa memikirkan m.aruah seseorang.

Ada video saya ‘SALAH PARKING’ di TikTok. Hanya seseorang yang mempunyai kehidupan low life je akan buat video macam tu.

Dia mempunyai isteri dan anak kenapa dia memuat naik video macam ni.

Masih belum memadam video berkenaan

Sehingga sekarang niat atau tujuan memuat naik video berkenaan masih belum dikenal pasti kerana mereka gagal menghubungi lelaki itu dan masih tiada sebarang maklum balas daripada pihak lelaki terbabit.

Video itu amat mem.alukan dan menyentuh sensitiviti serta m.aruah Neeta sebagai wanita.

Jelasnya lagi, indivdu terbabit dikatakan masih belum memadam video berkenaan walaupun sudah tular di media sosial mengenai dirinya dan seolah-olah dia tidak mengambil peduli.

Walau bagaimanapun, tujuan Neeta membuat laporan polis merupakan atas de.sakan pihak pengurusan dan sebenarnya dia sendiri tidak mahu memperbesarkan hal ini. Kesemua kesalahan berkenaan akan tertakhluk di bawah Akta 588 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : neetamanis_ & Kosmo via Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.