Muat naik gambar pergi Hospital. Ramai yang teka Amyra Rosli mengandung. Sekali ini jawapan yang Amar Bahrin bagi.

Perkongsian foto dari pasangan pelakon, Amar Baharin dan isterinya, Amyra Rosli baru-baru ini di Instagram mendapat perhatian warganet. Ini kerana, ada di antara mereka yang meneb4k, membayangkan pelakon drama Sabarlah Duhai Hati itu sedang hamil anak ketiga kerana hadir ke Prince Court Medical Centre, Kuala Lumpur.

Malah, keberadaan Amyra bersama suami dengan mengenakan persalinan sedondon menguatkan lagi spekvlasi tersebut. “Tahniah… Aryssa nak dapat adik lagi ye…,” tanya seorang warganet.

“Wah congratulations,” ucap seorang lagi warganet. “Wow tahniah Mira,” tulis seorang lain warganet lainnya. Bagaimanapun, Amar menerusi ruangan komen menjelaskan, kehadiran mereka ke lokasi berkenaan bukanlah bagi tujuan tersebut selepas ditanya seorang individu.

Malahan, anak kedua mereka, Ayra Aryssa baru sahaja mencecah usia 11 bulan. Untuk rekod, pasangan itu mendirikan rumah tangga pada November 2016 dan anak sulung mereka, Aqeef Anaqi dilahirkan pada 15 Oktober 2017.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : MH

 

Amyra Rosli Ded4h Sesuatu Ini Miliknya. Sekali Tak Sangka Ianya Jadi Bualan Ramai Sampai Merasakan Ini

Nama pelakon, Amyra Rosli sejak kebelakangan ini menjadi bualan hangat di ruangan media sosial apabila drama terbaru yang masih disiarkan berjudul Sabarlah Duhai Hati mendapat respon yang cukup baik

daripada peminat drama tempatan. Membawa watak sebagai Fira bersama lakonan bergandingan dengan Saharul Ridzwan sebagai Affan mengundang ramai begitu melayan kisah k0nflik kekeluargaan dialami mereka. Tambah pula watak diperanankan oleh Puteri Sarah Liyana sebagai Dian juga dipuji.

Biarpun begitu, tentu saja diruangan Instagram milik Amyra Rosli semakin menjadi perhatian umum dengan dikongsikan mengenai drama tersebut namun ada satu posting pendedahan isteri kepada pelakon, Amar Baharin ini mengundang ramai tinggalkan ratusan komen pujian terhadapnya.

Ini kerana peminat dan pengikut bukan sahaja tidak dapat move on dengan wataknya sebagai Fira malah kapsyen Amyra Rosli mengatakan dia memiliki saiz pinggang 25 membuatkan kecantikannya dipuji.

Berkongsikan rahsia pinggang ramping Amyra Rosli itu di posting tersebut membuatkan dia dihujani dengan ribuan tanda suka berikutan foto yang dimuat naik juga membuatkan ramai terpegun. “Omai aii slimnya Fira pinggang 25 je… memang tak makan banyak ke apa u ni?”

“Cantiknya Myra. Tak pernah jemu tengok. Stay safe dear!” “Cantik badan kurus nya nampak comel je muka”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.