“Kasihan Iwan, Kna Her3t Dengan An4k Sendiri Ke Ner4ka”

Mesti ramai yang masih ingat lagi dengan Raja Dangdut, Iwan yang kini sudah meningg4lkan dunia dangdut dan beralih ke muzik ketuhanan.

Hasil perkahwinan pertamanya dengan pelakon popular 80-an, Allahy4rham Rosnah Mohd Noor, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Wan Ramada Putra serta Wan Shamira Puteri Octavia dan Wan Shahera Puteri Apreena.

Pasti ramai tak tahu dua anak perempuan Iwan yang lebih dikenali sebagai Oktavia Manrose dan Apreena Manrose, kini menyambung legasi ibu bapanya sebagai anak seni.

Baru-baru ini, Aprena Manrose ada memuat naik foto bersama bapanya di Instagram. Bagaimanapun, foto tersebut menimbulkan rasa kurang senang dikalangan netizen yang mengkr1tik penampilan Aprena tidak bertudung serta mewarnakan rambut sedangkan bapanya alim dan berserban.

Biarpun ramai yang mengec4m, ada netizen berpendapat bahawa tiada salah untuk menegvr, tetapi biarlah dengan cara lebih berhemah. Netizen pun janganlah asyik nak menghent4m sahaja. Apa pun lebih baik kita doakan yang baik-baik sahaja.

Sumber:mhetv

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber  :  http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.