[Vide0] Lelaki K4cau Kawan Pramugara Tegah Kerja, “Aku Yang Tergelak…”

Mempunyai kawan yang suka meny4kat memang ada kalanya menjadi penghibur dalam kalangan kawan-kawan. Macam yang dilalui oleh pramugara ini yang terpaksa melayan kerenah rakannya semasa sedang bekerja di dalam sebuah penerbangan ini.

Video tersebut menarik perhatian ramai apabila ia meraih setengah juta tontonan dalam masa sehari ianya dikongsikan. Malah rata-rata netizen juga turut sama terhibur melihat gelagat pramugara ini yang cuba menahan ketawa ketika dius!k oleh rakannya ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan pramugara itu yang sedang bersedia untuk memberikan taklimat keselamatan sebelum penerbangan bermula.

VIDEO:

Namun mal4ng nasibnya, rakan-rakan serumahnya turut berada dalam penerbangan yang sama. Lebih mencuit hati, rakan-rakannya itu mula merakamkan aksii pramugara itu semasa bekerja.

Tidak cukup dengan itu, masing-masing juga cuba menahan ketawa mereka sambil melihat pramugara itu memberikan taklimat keselamatan.

Meninjau di ruangan k0men, netizen turut sama terhibur melihat gelagat pramugara ini dan rakan-rakannya. Malah netizen juga turut sama berdekah melihat reaksi pramugara itu yang cuba menahan ketawa semasa bekerja.

“Aku yang tergelak tengok.”

“Kes!an member..”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.