“Ramai Ucap Tahniah” SekaIi Aprena Menrose Dedah Status KehamiIannya Buat Ramai Seb4k

Rezeki untuk memiliki cahaya mata merupakan satu anugerah yang paling ditunggu-tunggu oleh setiap pasangan suami isteri.

Tapi buat pelakon Aprena Manrose atau nama sebenarnya Wan Syahera Putri Aprena yang sudah mendirikan rumah tangga bersama dengan suaminya iaitu Mohd Afiq Hazman semenjak lima tahun lalu, rezeki anak masih lagi belum berpihak bagi mereka.

Namun itu tidak membuatkan Aprena berputus asa dalam mencuba pelbagai cara.

Walaubagaimanapun, menerusi posting terbaharu di laman Instagram miliknya, Aprena mengakui bahawa foto yang dimuat naik olehnya sebelum ini bukan lah bertujuan untuk memberi hint bahawa beliau sudah berbadan dua.

Tetapi ia hanya bertujuan untuk gimik drama baharu lakonanya bersama dengan Hisyam Hamid berjudul Hatimu Sedingin Salju.

“My previous post, ramai yang jawab cakap i pregnant. mentang2 lockdown ingat kerja i buat anak je ke??? hahahha kidding. anyway thanks alot for the doa! i wish guys! i wish to have a baby soon! keep doa pls. Amin amin.”

Posting sebelum ini Aprena ada memberi tahu bahawa beliau mempunyai berita gembira untuk dikongsikan bersama dengan peminat dan disebabkan itu ramai yang beranggapan pelakon itu sudah berbadan dua.

Apa pun, kita doakan yang baik-baik sahaja buat Aprena dan suami semoga urusan mereka dipermudahkan.

Sumber foto dan video: Instagram Aprena Manrose

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : hotfm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.