[VIDEO] Anak Gurau Nak Kutip Hut4ng Dari Mak, Reaksi Mak Bikin Berdekah

Setiap anak pasti ada kalanya anda pernah bergurau senda bersama ibu bapa untuk menghiburkan mereka. Macam yang dikongsikan tentang gadis ini tentang perbualannya bersama ibunya baru-baru ini yang menarik perhatian ramai.

Video perbualan itu juga tul4r dikongsikan dengan lebih tiga juta tontonan setakat ini. Malah netizen juga turut terhibur mendengar reaksi dari si ibu apabila anaknya bergurau memintanya membayar hut4ng.

Di dalam video yang dikongsikan ini, gadis itu cuba mengutip hut4ng dari si ibu yang telah meminjam duitnya sebelum ini. Walaupun hanya sebagai gurauan, reaksi dari si ibu berjaya membuatkan dia berdekah mendengarnya.

Sebaik saja mendengar permintaan anaknya itu, si ibu kemudian mula mengvngkit semula segala yang telah dibelanjakan untuk anaknya selama ini.

Lebih melucukan, si ibu siap meminta semula segala perbelanjaan yang digunakan untuk anaknya itu sejak lahir sehingga kini. Sekaligus membuatkan gadis itu terdiam dan hanya mampu ketawa ketika mendengarnya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur apabila melihat reaksi dari si ibu. Malah ada juga yang memberitahu ibu mereka juga turut mempunyai reaksi yang sama sekiranya ditanya soalan sama.

“Mak dia sebijik mak aku. Dia punya vngkit tu…”

“Itu jam aku dah s3ngkek. Win mak dia ni…”

“Nampak macam dah lama pendam tu.”

“Weh aku ingat mak aku sorang je macam ni.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.