Muka DiIabeI Kaki PvkuI Perempuan, ldris Khan BaIas D4kwaan Netizen. Memang Padu!

Menerusi Q&A yang dilakukan oleh pelakon, Idris Khan baru-baru ini, peminat telah ‘melabel’ wajahnya seperti  lelaki yang gemar memvkul wanita. Menolak pernyataan tersebut, ini responnya;

Jangan Bandingkan Dengan ‘S4mpah’

Tegas dalam membalas kenyataan yang dihantar oleh peminatnya, Idris Khan kemudiannya berkata bahawa wajahnya itu tidak sama dengan orang lain termasuklah bekas kekasih peminatnya itu.

Dulu i suka u because u looks like my ex bf but then he abvsed me i jadi tak boleh tengok muka u haha”, kongsi peminat Idris.

Dia juga meminta supaya orang ramai terutamanya peminat untuk tidak membandingkan atau menyamakan wajahnya itu dengan mana-mana lelaki yang gemar memvkul wanita.

Lelaki Yang Pvkul Wanita Adalah ‘Kecvt’

Tambah pelakon kacak ini, lelaki yang gemar memvkul wanita sebenarnya dayvs dan penakvt. Dia juga berkata lelaki begini hanya berani terhadap wanita dan bukannya lelaki. Jika berdepan dengan lelaki, mereka akan menjadi takvt dan tidak berani berbuat apa.

“Lelaki yang abvse perempuan you guys are shit, so jangan bajet bagus. Dengan perempuan berani, dengan lelaki telor hilang. Sama macam keyboard warrior spesis yang sama.

Jumpa depan semua kecvt”, tulisnya di story Instagram.

Malah Idris juga menyamakan lelaki yang memvkul wanita ini dengan keyboard warrior kerana mereka takut berhadapan secara realiti dan hanya ‘menghent4m’ secara bersembunyi sahaja.

Terdahulu pelakon drama “Tuan Danial” ini juga berkongsi dengan peminatnya supaya tidak berputus asa dengan keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diperolehi baru-baru ini.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.