Kes4l Kahwini ‘Bi4wak Hidvp’, Youtuber D4kwa Dipvkul 2 Kali Di Pervt Ketika H4mil

Di media sosial semua orang ingin paparkan kebahagiaan, tetapi siapa sangka di sebalik kebahagiaan itu tersel1t dvka yang tidak semua orang tahu. Itulah s1tuasi yang terpaksa d1hadapi oleh seorang Youtuber terkenal Indonesia iaitu Vioo Ryusakii yang dipercayai dikasar1 suaminya dalam keadaan berb4dan dua.

Youtuber tersebut memaklumkan bahawa lelaki berkenaan merupakan suami barunya. Malah sebelum ini, lelaki berkenaan telah memberi l4yanan yang cukup baik terhadap diri dan anak lelakinya dan wanita ini langsung tidak menyangka suaminya itu akan mengasar1 mereka berdua.

Menurut sumber, wanita ini dipercayai dipvkul oleh suaminya dibahagian pervt sebanyak dua kali. Meskipun ketika itu dia sudah meraung kesak1tan tetapi lelaki berkenaan langsung tidak mengend4hkannya. Berikutan daripada ins1den itu, wanita ini telah dikej4rkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Tidak terhenti di situ, wanita ini mend4kwa anak lelakinya juga turut menjadi m4ngsa pvkul suaminya.

VIDEO :

Suspek bagaimanapun mengaku tidak bersalah memvkul isteri dan anak t1rinya kerana tiada bukt1 dari r4kaman CCTV mahupun video. Difahamkan, svspek telah melar1kan diri sebelum Youtuber berkenaan melaporkan ins1den itu kepada pihak polis.

Sementara itu, Youtuber Vioo Ryusakii menerusi posting di Instagramnya menasihati orang ramai supaya tidak mudah mempercayai kata-kata lelaki kerana dia tidak mahu wanita di luar sana men1mpa nas1b yang sama sepertinya.

Jangan pernah percaya kata-kata dari lelaki kalau akhirnya kamu dapat akibat. Sudah menvmpang hidup makan, beli rok0k. Sudahlah hilangkan handphone anak aku baru pakai empat bulan sekarang sudah mula pvkul dan melar1kan diri.

VIDEO :

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Kl Menjerit Video

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.