Isteri Balik PJJ Terus Tinggal Dengan Lelaki Lain, $uami Mengamvk Cabut Kayu Rumah

Baru-baru ini, tular kisah seorang lelaki mengam.uk apabila menerima perkhabaran buruk daripada isterinya yang baru pulang selepas 10 tahun PJJ di Hong Kong.

Lebih menghairankan hati suaminya itu apabila si isteri yang dikenali sebagai Anjar Trisnawati tiba-tiba mengupah peguam untuk menuntut perpi$ahan walaupun rumah tangga mereka baik sahaja.

Namun siapa sangka, rupanya rahsia wanita berkenaan terb0ngkar apabila dia didapati cur4ng bersama lelaki lain.

Memetik laporan Sindonews, sekembalinya ke negara asal wanita itu tinggal di rumah lelaki lain yang juga merupakan warga tempatan di Desa Carangrejo, Jawa Timur.

Bukan itu sahaja, wanita itu juga nekad untuk dilepaskan oleh suaminya atas alasan sudah selesa hidup bersama kekasih gelap.

Kece.wa dan mara.h dengan perkhabaran itu, si suami pun bertindak merob0hkan rumah yang dahulunya dibina bersama isteri.

Malah, dia mencabut setiap kayu yang  dipasang dan mengambilnya semula kerana ia milik keluarga sebelah lelaki. Dalam pada itu, dia hanya meninggalkan bangunan rumah yang menjadi milik i$terinya.

Simpati dengan nasib mala.ng yang menimpa lelaki itu, penduduk sekitar turut bekerjasama membantu merob0hkan rumah ter$ebut.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Sindonews (Ahmad Subekhi), YouTube JTV Madiun

Via Borak daily

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.