“Aku Pun Ada Silap” – Zarina Anjoulie Sudah Berdamai Dengan Kak Mel

Selebriti sensasi Zarina Anjoulie memaklumkan bahawa dia dan bekas pembantu peribadi jutawan kosmetik Dato Sri Aliff Syukri, Melati Abd Ghani atau lebih dikenali sebagai Kak Mell telah pun berd4mai.

Anju & Melati Berd4mai

Perkara itu dimaklumkan oleh Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju menerusi hantaran di laman Instagram nya sebentar tadi.

“Takde faedah nak gaduh.aku dengan dia pun dua-dua ada anak..malu diorang tengok mak-mak gadvh macam ini. Pada followers Anju, Anju minta maaf ya semakkan korang tentang isu ini” tulis Anju

Bagaimanapun, menerusi carian Murai.my terkini mendapati hantaran tersebut telah pun dipadam. Susulan itu, di laman Insta Live nya, Anju tampil menjelaskan lebih lanjut. Menurut Anju, dia telah menghubungi Melati bagi mendapatkan penjelasan lanjut mengenai  punca perbal4han mereka seterusnya memohon maaf atas apa yang berlaku sebelum ini.

Akui Anju, sebelum ini dia pernah mengvtuk dan meng3cam tindakan Melati namun selepas menyedari status mereka sebagai seorang ibu, Anju mengambil keputusan untuk melupakan persengket4an tersebut. Namun begitu, Anju berkata dia akan memberi tempoh selama seminggu kepada Melati untuk tidak mengvngkit kembali sebarang persengket4an mereka.

Sekiranya dia gagal berbuat demikian, Anju berkata dia tidak akan teragak-agak untuk meneruskan tindakan undang-undang tanpa perlu mendedahkannnya kepada umum.

Melati Terkejut Dengan Tindakan Anju

Menjengah ke laman Instagram Melati, usahawan ini berkongsi beberapa hantaran yang terkejut dengan pendedah4n yang dibuat oleh Anju. Jelas Melati, dia tidak menyangka pelakon itu akan membuat video secara langsung di laman Instagram kerana difahamkan berdasarkan perjanjian mereka tiada sebarang muatnaik akan dimuatnaik selepas itu.

Dalam kemaskini terbaharu, Anju sekali lagi memohon maaf sekiranya Melati telah menyalah sangka mengenai video secara langsung yang dimuatnaiknya. Enggan terus bertelagah, Anju turut mendoakan agar perniagaan Melati berjaya.

Terdahulu, Murai.my melaporkan Melati telah berkongsi status yang dimuatnaik oleh seorang pengikut Zarina yang m3merlinya berikutan wajah Anju menjadi muka hadapan sebuah akhbar tempatan. Bagaimanapun, Melati membid4s kembali kenyataan tersebut kerana beranggapan individu seperti nya tidak layak untuk berada di wajah hadapan akhbar berkenaan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.