Baru jer DS Vida mengaku bakal berkahwin, sekali kekasih dia umum satu lagi berita dan semua macam tak percaya

Beberapa hari lalu, usahawan terkenal Datuk Seri Vida mengesahkan dia memang merancang untuk mendirikan rumah tangga dengan bekas pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkefli.

Menurut Vida, dia bagaimanapun berserah kepada ketentuan Ilahi dan tidak mahu terlalu mencan4ng soal hbngan cinta dengan Iqbal

” Saya sebenarnya malas nak beri komen sebab orang kita kuat meng4ta. Ada yang cop saya ged1k, tak sedar diri, kvbur dah panggil masih nak khwin. Tetapi soal jodoh inikan di ta­ngan Tuhan.

” Memang saya merancang untuk berkhwin tetapi ada beberapa syarat antaranya soal kesubvran dan anak-anak.

” Saya pun sudah beberapa kali melalui episod kegag4lan rumh tngga, tidak mahulah perkara sama berulang,” katanya.

Nama Vida dan Iqbal kembali diperkatakan selepas bekas pembantu peribadinya itu mended4hkan hbungan cinta antara mereka terjaIin semula selepas beberapa tahun terpvtus.

Namun pended4han Iqbal turut menerima kec4man dan krit1kan hebat warganet yang mempersoal keikhlasannya men­dekati Vida semula dan usia selebriti popular itu yang kini menghampiri 50 tahun.

Bercakap soal perkhwinan, setakat ini Vida masih belum ada tarikh khusus berikutan situa­si pand3mik yang mervncing, namun dia tidak menolak majlis akan berlangsung dalam tahun ini atau awal tahun depan.

” Perancangan itu ada tetapi tunggu sehingga selesai Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) dan situasi pndemik di negara ini beransur pulih. Saya pun sudah melakukan ujian kesubvran jadi kita lihatlah nanti ya,” katanya.

Ditanya bila hbungan yang terpvtus di tengah jalan sebelum ini kembali terjalin, jelas Vida, dia dan Iqbal tidak pernah berhenti bertanyakan khabar sesama mereka dan akhirnya, membuat keputusan untuk bersa­ma semula.

” Kami setiap hari bertanyakan khabar walaupun sudah putvs hbungan sejak 2018. Lama-lama, kami jadi rapat semula dan insya-Allah, jika ada jodohnya bertemulah nanti di pelaminan,” katanya.

Iqbal umum berita gembira, Vida ada peluang dapat cahaya mata kembar!

Sementara itu terbaru, Iqbal mended4hkan mereka ada peluang untuk menimang cahaya mata kembar selepas mendirikan rumah tangga kelak.

Iqbal, 27, mendedahk4n perkara itu di dalam satu perbualannya bersama Vida di aplikasi WhatsApp.

Menerusi perbualan itu, Vida memaklumkan hasil keputusan rwatan kesubvrannya yang mana dktor mengesahkan beliau ada peluang untuk hamiI bayi kembar.

” Ya Allah, kalau Allah izin kembar pun boleh…” kata Vida.

Iqbal yang merupakan bekas pembantu peribadi Vida dalam perbualan itu teruja.

” Betul ke boleh buat kembar?” tanyanya dan sekali lagi disahkan oleh Vida. Iqbal mended4hkan paparan skrin perbualannya itu di InstaStory akaun Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut dia dalam masa yang sama sedang melayan sesi soal jawab di InstaStory dari pengikutnya.

Pengikut bertanyakan adakah benar hubungan cinta mereka yang diheb0hkan atau ia sekadar strategi pemasaran. Iqbal yang juga merupakan seorang usahawan itu mengesahkan perkara tersebut.

” Semua yang media kongsi setakat ini benar. Cuma biasalah dia tidak lari dari menjual produk. Saya beritahu Vida cuba perlahankan kejap menjual tetapi dia kata iti sudah sebati dengan dirinya,” jawabnya.

Sementara itu, Iqbal turut menjawab persoalan pengikutnya tentang kos pemeriksaan kesubvran yang dilakukan oleh Vida.

” Kosnya murah sahaja, klinik swatsa dalam RM8OO bagi pakej pasangan lelaki dan wanita.“

Tak semestinya sihat tubuh badan kita subvr terutamanya lelaki yang merok0k dan mengamalkan gaya hidup kurang sihat,” jawabnya lagi.

Dalam sesi soal jawab yang lain, Iqbal menjawab beberapa persoalan netizen yang lain termasuk hbngannya dengan anak-anak Vida iaitu Cik B dan Kacak.

Sejak minggu lalu, nama pasangan ini menjadi sebutan warganet apabila dikatakan bakal berkhwin dalam masa terdekat.

Sumber: laman hiburan | greatdailynews

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.