“Ingatkan Dah Sampai Masa Saya…”- C0vldl9 Fighter, Aishah Cerita M1mpi Dikelilingi Kucing

Penyanyi Aishah akui pernah mempunyai rasa seperti nyaw4nya mahu ber4khir ketika sedang bert4rung mel4wan C0vldl9.

Kata Aishah, 56, ketika itu oksigen dalam badannya agak mer0sot dan dia bermimpi dikelilingi kucing yang pernah dibantu dan disayangi.

“Pernah masa mula-mula saya berada dalam keadaan oksigen yang agak tak berapa bagus masa tu…Ingatkan dah sampai dah masa (pergi) saya…rupanya saya mimpi…

“Saya mimpi dikelilingi anak-anak kucing yang saya sayang serta kucing li4r yang pernah saya beri makan.

“Doakan saya sihat dan dapat menjadi manusia yang lebih berbakti bukan sahaja pada orang yang svsah dan anak kucing saya tapi pada semua,” katanya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm)

Pelantun lagu Bahtera Merdeka itu berkongsi luahan hati serta keadannya yang masih dir4wat di h0spital kerana j4ngk1tan C0vldl9.

Aishah juga turut berterima kasih kepada semua yang turut membuat bacaan yasin sejak semalam untuk mendoakan kesembvhannya.

Dalam masa yang sama Aishah turut berterima kasih kepada petugas barisan hadapan iaitu doktor dan jururawat yang menjaganya sepanjang di hospital.

“Mereka (frontliners) ini insan yang Allah untuk buat kerja macam ni. Doakan mereka juga terlindung dari peny4kit,” beritahunya lagi.

Sebelum ini, Aishah dilaporkan p0sitif C0vldl9 selepas melalui prosedur Kit Ujian Pantas (RTK) di sebuah pusat perubatan swasta.

Komen netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Gempak