“Taknak ‘Show Off’ Pun..” – Fiza Halim Muat Naik Foto Anak, Netizen Minta Jangan Kongsi

Baru-baru ini, perkongsian gambar di Instagram pelakon, Fiza Halim bersama dua anak gadisnya iaitu Feera Aryanna dan Feeya Adyrra telah menarik perhatian orang ramai dengan kecantikan mereka.

Menurut Fiza atau nama sebenarnya, Siti Zaidatul Fiza Abd. Halim, dia tidak menyangka foto terbabit akan tul4r kerana dia hanya berkongsikan rasa rindu terhadap anak-anaknya sahaja setelah sekian lama tak bertemu.

Dalam pada itu, pelakon tersebut berkata bahawa dia tidak mempunyai sebarang niat untuk menunjuk-nunjuk seperti mana mesej beberapa netizen yang kurang senang dengan perkongsian itu.

Tapi tiada niat pun nak show off anak. Sekadar berkongsi saja.. tapi tak sangka la boleh dapat perhatian ramai. Sampaikan ada netizen DM minta jangan kongsi.

Terdahulu, foto dua orang anak perempuan bekas kumpulan Elite itu menerima pujian dari netizen di Instagram dan terpukau dengan kecantikan serta ada juga yang menawarkan diri untuk menjadi menantu aktres tersebut.

Sekadar info, Fiza mendirikan rumah tangga bersama Ahmed Farriq Zainul Abiddin dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Ferra Aryana, 13 serta Feeya Adyrra, 12, namun bercer4i pada 4 November 2010.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.motifviral.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.