“Saya Janji Akan Jaga Anak Kita..Cik B.. Kacak..” -Iqbal Kongsi Video Detik Sebelum Ke Alam Perkahwinan

Bakal mendirikan rumah tangga Disember ini, bekas pembantu peribadi Datuk Seri Vida iaitu Ahmad Iqbal meminta jutawan kosmetik itu berterus terang dengan anak-anak mengenai perkara itu.

Pemuda berusia 27 tahun itu berkata, dia bimbang seandainya Vida merahsiakan perkara itu boleh menggangu em0si kedua anak-anaknya iaitu Cik B dan Kacak.

“DSV kena terus terang tentang hubungan kita ini, dari awal saya minta dia jujur cerita dekat keluarga sebab saya dah main perasan dan dia juga kena main peranan sebagai ibu.

“Sejak dulu lagi DSV tak terbuka berkongsi dengan anak-anak mengenai hubungan kami. Sepatutnya jujur sahaja dengan Cik B tak perlulah sampai kant0i mesej sayang-sayang dulu.

“Saya kasihankan Cik B. Saya faham dia dalam dil3ma kerana perlukan perhatian ibu kerana pernah melalui sejarah masakecil berbeza dengan remaja lain sebab itu saya kena fikir perasaan dia juga,” katanya.

Iqbal berkata dia mempunyai hubungan baik dengan kedua anak Vida dan sering bertanya khabar. Namun, sejak kebelakangan ini Cik B berubah sikap dan kurang bercakap sejak g0sip ibunya tular.

“Saya dengan Cik B memang baik, tiada sebarang masalah sejak dulu lagi cuma sejak kebelakangan ini dia banyak mendiamkan diri.

“Kalau dulu timbul g0sip tentang saya dan ibunya, dia akan mar4h tapi kali ini dia diam sahaja. Bila dia terlalu diam pun saya takut juga.

“Sebelum ini saya ada mesej dia tapi tak berbalas. Saya dah bincang dengan Vida katanya dia perlukan sedikit masa. Sejujurnya ini salah satu perkara yang saya risau, penerimaan anak-anak terhadap saya,” katanya.

Mengulas mengenai majlis perkahwinan, Iqbal berkata mereka akan berkongsikan lebih lanjut tidak lama lagi. Ujarnya mereka sudah ada beberapa tarikh, lokasi dan tema perkahwinan.

ULANG TAHUN 27 BERSEJARAH – Detik Sebelum ke Alam Perkahwinan @datoserivida

12 September 2021 genap usia saya 27 tahun. Saya hanya harapkan doa dari kalian semua agar segalanya terjadi dengan baik. Saya akan berkahwin dan menggalas tanggungjawab, amanah yang sangat besar.

Terima kasih kalian semua yang sudi mendoakan saya. Terima kasih semua yang pernah berbuat baik kepada saya. Terima kasih staf-staf Dato Seri Vida mempertemukan kami semalam.

VIDEO:

KOMEN NETIZEN:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.