“Tanya La Kak Syifaa, Awak Nak Kahwin Dengan Saya Tak?” -Gelagat Zarina Meny4kat Azal Memang Kelakar!

Umum sedia maklum bahawa pelakon Zarina Zainuddin mempunyai sepasang anak kembar yang mengh1dap aut1sme. Abang yang sulung iaitu Muhammad Raizal Azrai atau Azal menghidap aut1sme tahap sederhana manakala Azil kembarnya perlu mengambil ubat.

Terkini, menerusi sebuah video yang dikongsikan di laman sosial facebook AZAL AZIL FANS, sebuah video yang seorang wanita yang dikenali sebagai Kak Syifaa sedang mer4wat lvka di kepala azal.

Walaupun dalam keadaan kepala yang berdarah, zarina sempat bergurau dengan azal yang kak syifaa tidak sayang kepadanya dan tidak akan mahu berkahwin dengan dirinya. Dengan tenang kak syifaa menjawab akan sentiasa ada untuk azal bila azal memerlukannya.

Video tersebut mendapat beribu tontonan dan komen positif dari netizen. Pujian tersebut diberikan kepada kak syifaa yang tetap tenang dan tetap tersenyum walaupun azal bertanyakan dirinya samada nak kahwin dengan azal atau tidak.

Video:

Azal hanya mempunyai Aut1sme yang biasa dan tidak memerlukan penjagaan yang rapi. Azal masih boleh melakukan kerja rumah dan menjaga diri sendiri manakala azil tidak begitu kerana azil harus dipantau supaya tidak mengamuk, menced3rakan diri dia dan orang lain.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : tiktok @azalazilfans

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.