[VIDEO] “Alhamdulilah hadiah hari jadi ibu..” – Shuib

Pelawak terkenal, Shuib sebelum ini, memaklumkan dia akan melawat anak bongsunya, Ayash Affan di hospital. Difahamkan, pertemuan tersebut merupakan pertemuan pertama anak beranak ini dan Shuib menjelaskan anak bongsunya mempunyai iras seperti wajahnya.

Menerusi satu perkongsian di Instagram sebentar tadi, pelawak Shuib memaklumkan berita gembira anak bongsunya, Ayash Affan sudah pun boleh pulang ke rumah hari ini.

Dalam posting tersebut, Shuib meluahkan rasa syukur Allah hadiahkan kepulangan Ayash sehari sebelum hari lahir arw4h isterinya esok.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

‘Keterujaan abang dan kakak melihat adik mereka’

Terbaru, menerusi posting yang dimuat naik di Instagram Allahy4rham Siti Sarah, memaparkan momen pertemuan empat beradik ini. Difahamkan, anak kepada pasangan ini iaitu Uwais, Talita, dan m4tin begitu ‘teruja’ akan kehadiran adik bongsu mereka dan kerap bertanyakan akan keadaan Ayash Affan ketika dia berada di hospital.

Alhamdulillah. Keterujaan abang dan kakak melihat adik mereka. Semenjak dari hospital, Uwais, Talita & m4tin hari-hari tanya pasal Ayash. Mereka nampak happy sangat bila dapat tengok Ayash depan mata. Sebelum sampai, tiga beradik ni duduk depan pintu rumah tunggu daddy bawa balik Ayash.

Pada masa yang sama, pengendali akaun Instagram Allahyarh4m Siti Sarah, turut mengucapakan ribuan terima kasih kepada mereka yang sudi menitipkan doa buat keluarga ini.

Video penuh:

Terima kasih kepada semua yang mendoakan Ayash, terima kasih kepada smua yang mendoakan daddy, Uwais, Talita dan m4tin serta terima kasih kepada semua yang rindukan arw4h Sarah.

Sepatutnya esok hari lahir arw4h yang ke-37 tapi aturan Allah tak siapa yang tahu. Kini, hanya Ayash yang hadir di rumah ini sebagai pengganti arw4h. Terus doakan kesejahteraan arw4h di sana, Al-Fatihah.

Terdahulu, Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin meningg4l dunia 9 Ogos lalu, selepas ditidurkan dan bertarvng ny4wa melaw4n v1rus C0v1d-19 di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia.

Komen Netizen:

Sumber: Siti Sarah Raisuddin

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.