“Selamat pengantin baru..” G4dis Mengid4m Lamborghini RM3 Juta Rupanya Ada Kaitan Dgn Iqbal

Boleh dikatakan tiap-tiap hari pasti ada sahaja cerita tentang mereka. Nama Datuk Seri Vida, Ahmad Iqbal Zulkefli dan Cik B menjadi sebutan sehingga membuatkan ramai rasa tak sabar melihat DS Vida dan Iqbal atas pelamin

Iqbal yang merupakan bekas PA kepada DS Vida kini dalam usaha untuk memujuk Cik B menerimanya sebagai bapa angkat baru. DS Vida juga dilihat telah menyambut ulang tahun Iqbal yang ke 27 tahun sebelum ini.

Terkini, adik ipar kepada Iqbal pula membuat ke.jutan menghadiahkan sebiji kek yang tertulis ‘Selamat Pengantin Baru’. Kek itu sengaja ditulis seperti itu untuk mengenakan Iqbal.

Tetapi, apa yang paling menarik perhatian, rupanya-rupanya adik ipar Iqbal adalah Anes Ayuni yang sebelum ini viral men.gidam sebuah kereta mewah jenis Lamborghini RM3 juta.

Ayuni pada mulanya berlakon rasa lo.ya dengan bau kucing dan membuatkan Iqbal rasa cu4k dan serba salah. Iqbal yang cu.ak cuba jauhkan kucing dari Ayuni dan Iqbal akhirnya sedar itu hanya prank selepas Ayuni menyanyikan lagu Selamat Hari Jadi.

Melihat di ruangan komen, ramai yang suka melihat Iqbal dan adik iparnya ber.gurau. Iqbal juga dilihat sangat lemah lembut dan baik.

Apapun kita doakan sahaja yang terbaik buat mereka. Semoga apa yang dirancangkan berjalan lancar dan dipermudahkan. Selamat hari lahir Iqbal.

VIDEO:

Komen Netizen:

“Korang jangan salah faham, Yuni adik ipar Iqbal lah, Weldan tu adik kandung Iqbal tapi diaorang ni rapat sangat dah” komen seorang netizan

Sebelum ni Yuni pernah tular, apabila mengindam Lamborghini

“Bukan mahal pun, RM3 juta je..” – Isteri h4mil r4yu suami beli Lamborghini
Bagi para wanita, mereka pasti melalui fasa mengidam sepanjang menjalani proses keh4milan. Selain makanan, ada juga segelintir individu memilih ‘kebendaan’ sehingga si suami berusaha untuk memenuhi permintaan mereka.

Situasi seperti itu dilalui oleh usahawan produk, Anes Ayuni apabila meminta suaminya Ahmad Weldan untuk membeli sebuah kereta mewah jenis Lamborghini bernilai RM3 juta.

Bagaimanapun, gadis berusia 18 tahun itu memberi alasan ‘licik’ dengan mengatakan bahawa bayi sulung dalam kandungan yang ‘ingin’ memiliki kenderaan tersebut.

“Yuni mengid4m sangat!”

Menerusi perkongsian video di platform TikTok, dia yang lebih mesra dipanggil Yunie dilihat berada di pusat jualan kereta bersama suaminya bagi meninjau koleksi kenderaan yang menjadi idaman hati.

“Dah lama Yunie mengidam nak beli Lamborghini. Tapi bila sampai sana, suami tak setuju nak beli. Puas Yunie pujuk dan rayu sebab bukan Yunie yang nak, tapi baby yang nak,” tulisnya dalam video berkenaan.
Rakaman video berdurasi seminit 21 saat tersebut memaparkan gadis berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu teruja melihat salah satu model Lamborghini berwarna kuning selain cuba sedaya upaya memujuk suaminya yang berusia 19 tahun itu.

“Nak please, tengok ni. Boleh la, RM3 juta je. B (panggilan suami), baby yang nak. Sampai hati, lambat lagi tahun depan. Bukan mahal pun,” kata Yunie yang mula merajuk.
Gelagat mereka meraih hampir 833,000 tontonan selain lebih 3,500 pelbagai reaksi netizen dengan menyifatkan permintaan Yunie itu seperti bernilai RM3.

Malah, terdapat juga segelintir netizen menegur tindakan itu adalah satu pemb4ziran selain menasihati agar jangan terlalu menunjuk-nunjuk kemewahan di media sosial.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.