Masih Simpan Bantal Busvk Dari Tahun 1998, Netizen Minta Wanita Ini ‘Buang Jela’

Tidak dinafikan bantal atau selimut busvk memang sukar untuk dipisahkan. Seperti 1si dan kvku, hendak pergi ke mana sahaja pasti akan dibawanya. Walaupun sudah bertukar warna dan berb4u tetapi ia tetap menjadi pilihan untuk dibawa tidur.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Intan Normala di akaun TikTok, dia menunjukkan bantal busvknya yang digunakan sejak tahun 1998 sehingga ke hari ini bersamanya.

Di dalam video berkenaan memaparkan keadaan bantal berkenaan yang hampir hancvr dan sehingga dia terpaksa menggunakan pin untuk membetulkan bantalnya. Malah Intan dilihat masih mengh1du ceb1san-ceb1san kain bant4l kesayangannya itu.

Video berdurasi 15 saat itu meraih lebih satu juta tontonan serta mendapat lebih 73 ribu tanda suka.

Meskipun ramai yang menyuruh wanita berkenaan membuang bant4l busvk itu kerana sudah tervk, namun dia engg4n membu4ngnya dan mengatakan bahawa orang lain tidak akan faham bagaimana rasa sayangnya terhadap bant4l busvk.

Menjengah ke ruang komen, rata-rata warganet terkejvt melihat bantal busvk berkenaan yang sudah hampir hancvr itu. Malah ada juga di antara mereka mengakui bahawa tidak semua orang memahami ‘nikmat’ mempunyai bantal busvk.

‘Orang lain tak akan pernah faham’

‘Mula-mula ingatkan usus penangg4l’

Sumber : innnnnn_tan