[VIDEO] Baru Je Keluar Penj4ra, Lelaki Terduduk & Men4ngis Di Kubvr Bila Tahu Ibu Dah Men1nggal Dunia

Tak dapat dibayangkan betapa sedihnya perasaan seorang anak apabila mendapat berita bahawa ibu tercinta telah pergi buat selama-lamanya. Lebih meruntun hati apabila berita pemerg1an si ibu hanya diketahui selepas dia keluar dari penj4ra.

Kisah sedih itu dikongsikan menerusi beberapa video yang dimuat naik di akaun TikTok, Hera Elestra. Berdasarkan video pendek itu kelihatan seorang lelaki berada di kawasan perkuburan untuk menziarahi kubvr arw4h ibunya. Menurut Hera, adik lelakinya itu baru sahaja dibebaskan selepas enam bulan menjalani hukvman di penj4ra. Malah, sepanjang tempoh di tah4nan, dia langsung tidak tahu mengenai pemerg1an ibu tersayang.

Anak tak tahu ibu men1nggal dunia

Selepas enam bulan di tahanan. Hari ini dia bebas terus bawa jumpa mak.

Lelaki itu terus terduduk selepas mengatahui bahawa kubvr yang berada di depannya itu adalah milik ibu tersayang. Apa yang membuatkan penonton seb4k apabila melihat lelaki ini memelvk batu nisan sekuat hati sambil menangis merindui si ibu.

Video 1:

Video 2:

Video 3:

@heraalex86#kita kena redha adik… Kakak dah maafkan adikšŸ˜¢ maafkan kami xbgtau adik masa dalam penjarašŸ™ lagi2 pkp,keadaan xmenginzan…šŸ˜¢

ā™¬ Shollallahu Ala Muhammad Cover By Abi Rafdi – TIC.IHSAN YR ā™usicallšœ“

Selepas jumpa mak, bawa dia jumpa kakak pula yang baru je pergi 10 hari, mak pula 100 hari.

Kita kena redha adik. Kakak dah maafkan adik. Maafkan kami tak beritahu adik masa dalam penj4ra. Lagi-lagi PKP, keadaan tidak mengizinkan.

Meskipun begitu, mereka sekeluarga kini redha dengan takdir yang telah ditetapkan oleh Allah SWT. Di ruangan komen, kebanyakan netizen mendoakan agar keluarga ini diberi kekuatan dan ketabahan bagi menempuhi hari-hari yang mendatang.

Komen Netizen:

Sumber: Hera Elestra

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.