“Tk Semua Nak Hidup Macam ni..” Suami Beli Kereta 4 ‘Madu’ Seorang Satu, Balik 2 Minggu Sekali Isteri Kena Jemput

Terdapat sesetengah individu yang berpendapat sekiranya seorang lelaki itu mempunyai ramai isteri pasti dia adalah insan yang paling bertuah serta bahagia di muka bumi ini .

Namun, jika si suami menginginkan hidup berpolig4mi, maka dia perlu bijak menguruskan rumah tangga supaya mampu berlaku adil terhadap kesemua isterinya.Suami balik 2 minggu sekali

Menerusi beberapa video yang dimuat naik oleh seorang wanita dikenali sebagai Dyla Zahid di TikTok, berkongsi kisah hidupnya berm4du. Difahamkan, suaminya itu mempunyai empat orang isteri dan si suami akan pulang ke rumah isteri-isterinya setiap dua minggu secara bergilir-gilir.

Macam ni lah hidup berm4du. Suami seorang kena gilir 4 setiap 2 minggu seorang.

Dalam pada itu, suaminya juga turut membelikan sebuah kereta untuk setiap isterinya dan apabila tiba hari giliran, si isteri perlu datang sendiri untuk menjemput suaminya pulang ke rumah mereka.

Setiap giliran kena datang ambil sendiri sebab setiap isteri dia dah belikan kereta seorang satu.

Di video yang lain, kelihatan lelaki berkenaan pergi ke rumah isterinya yang ketiga. Namun apabila tiba gilirannya, si suami akan pulang ke rumah dengan keadaan tidak terurus dan akan memakai yang baju berlubang serta seluar yang sudah bercarik.

Ni rumah isteri dia yang ke-3. Selalu bila turn kita dia akan pakai selekeh baju lubang-lubang dan seluar carik. Dia akan keluar sehelai sepinggang je dengan muka serabai dan kusut masai.

Sumber : Ohbulan

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://transformasi.pw/