“Time lawak2, time jadi model serius”- Imran terima pujian netizen

Imran Bard merupakan antara personaliti media sosial dan Youtuber yang kini semakin hangat mendapat perhatian media tempatan apabila dia mempunyai ramai peminat malah beberapa selebriti terkenal juga tahu tagline popularnya, ghisau ghisau.

Personaliti media sosial ini bagaimanapun mengundang ramai bangga melihat kejayaannya yang selepas popular di aplikasi, TikTok. Bakatnya sebagai model juga dikagumi.

Jika sebelum ini dia muncul sebagai model catwalk di Fashion Show Hatta Dolmat, namun kali ini dia menjadi model pula bagi koleksi raya pereka fesyen terkenal tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by merang (@imranbard)

Melihatkan pula beberapa rakaman video dikongsikan oleh pereka fesyen terkenal itu, Imran Bard lagi tular di aplikasi TikTok dengan menerima ribuan tanda suka berserta pujian ramai diruangan komen.

Sikap Imran Bard yang serius ketika menjadi model tersebut turut disenangi oleh peminatnya disamping rakaman video yang dikongsikan ini rata-ratanya suka melihat perkembangannya yang semakin berjaya.

@hattadolmat_ @onlynicksyaf and @imeringue2 for #hattadolmat #raya2022 #campaign #hattaberihati #hdombre #bajumelayu #bajuraya ♬ Raya Raya Raya – DOLLA

@hattadolmat_ Reply to @ph33zz sampin pun nice kan boleh matchy2 dengan pasangan nanti i post lagi stanby 👉🏻 hattadolmat.net #bts #hattadolmat #raya2022 #raya2022 #campaign #hattaberihati #hdombre #anakkirimanheaven #imranbard ♬ original sound – Hatta Dolmat

Nampaknya Imran Bard membuatkan peminatnya bangga lagi melihatkan dia menjadi model koleksi raya tersebut dan ditinggalkan bermacam-macam respon positif buatnya di ruangan komen.

“Abang happy kalau Imran berjaya…”

Imran

“Femes di TikTok, model Hatta Dolmat. Sumpah rezeki diaa”

IMG_20220303_150248

“Ishh model betol eh dia…”

IMG_20220303_150300

“Untung dapat model sambil berhibur ni”

Imran

Sumberhattadolmat_

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: HCL