Riena Diana Jatuh Pengs@n

Pelakon dan penyampai radio Hot FM Riena Diana dilapor hampir jatvh pengs4n di kediamannya selepas selesai menjalankan tugas hariannya di studio pada 16 Mac 2021.

Perkara tersebut disahkan oleh rakan sekerjanya yang juga penyampai radio Fizie dengan memaklumkan Riena atau nama sebenarnya Nur Qamarina Diana binti Zulreal segera bergegas ke klinik selepas merasakan dirinya tidak berada dalam keadaan baik.

“Semalam memang nampak dia tak seceria selalu,” ujar Fizie

Menerusi satu perbualan, Riena menyatakan dirinya satu hari berada di klinik dari pagi sehingga petang kerana tidak mahu ditahan w4d di hospital.

Riena turut menasihatinya agar tidak perlu ris4u kerana pelakon yang popular menerusi drama bersiri Kampung People itu sering menjalani ujian calitan setiap minggu.

Bagaimanapun, Riena turut menegaskan bahawa beliau akan melakukan ujian calitan tersebut untuk kali kedua sekiranya dem4m tidak beransur pulih.

Dalam perkembangan lain, Riena bakal muncul dalam drama rantaian Kisah Cinta Rumi gandingannya bersama dengan penyanyi Khai Bahar yang akan disiarkan di TV3 tidak lama lagi.

Mungkin disebabkan pen4t dengan tugas harian dan penggambaran, Riena jatvh pengs4n kan? Apa-apa pun semoga Riena cepat sembuh..

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber  :  https://www.hotfm.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.