[VIDEO] Dua gadis tak sengaja merakam entiti lain ketika mereka sedang bersolek dalam tandas

Baru-baru ini seorang lelaki ada memuat naik satu video di akaun Tik.Tok miliknya yang dirakam di sebuah tandas awam. Video disediakan di akhir.

Lelaki tersebut mendapati bahawa terdapat satu kelibat e.ntiti m.isteri yang sukar untuk dijelaskan di s.alah satu tandas tersebut.

Akaun h4yabusatiktok menjelaskan bahawa video tersebut adalah milik rakan kekasihnya. Dalam video tersebut, dua gadis bertudung dilihat sedang merakam saja-saja sambil melihat cermin yang terdapat di tandas berkenaan.

Secara tidak sengaja, ketika kamera telefon mereka diarahkan ke salah satu tandas di situ, tiba-tiba m.uncul s.osok kanak-kanak kecil berambut panjang yang seakan meng.intip mereka melalui pintu tandas tersebut.

E.ntiti tersebut dilihat seakan memerhatikan kedua-dua gadis tersebut, bahkan sempat melihat ke arah kamera berkenaan.

Perkara yang bikin s.eram adalah, wajahnya yang kelihatan p.ucat, bahkan ada yang menyatakan bahawa wajah s.osok itu sudah h.ancur.

“Tadi saya telah hantar story ini kepada rakan saya. Dan dia mengatakan bahawa itu bukan rakannya. Jadi apa itu,” tulisnya sambil bertanyakan kepada warganet yang melihat video tersebut.

Dia juga turut memuat naik perbualan diantara kekasihnya dan rakannya yang mengalami kejadian itu. Menurut gadis itu, dia tidak menyedari bahawa s.osok itu ada di bilik tandas tersebut ketika mereka berada di sana.

Video tersebut telah menjadi tular di media sosial. Sehingga kini ianya hampir mendapat tontonan sebanyak s.ejuta kali.

VIDEO :

Kredit : SK

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.jalankami.com/dua-gadis/?fbclid=IwAR2oqzlt0v_gumfozq_UYPiTf4Lv70uY8BER-SaN6rqLuv62p3e_uv34CKk

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.