Pendapatan Ratus Juta Setahun, Ini 5 Selebriti Yg Sudah Meningg4l Dunia Tapi Masih Jana Wang

Pemergi4n beberapa selebriti terkenal sangat mengejutkan rakyat dunia. Salah seorang daripadanya adalah Michael Jackson yang sehingga kini masih diingati. Tetapi tahukah anda, meskipun selebriti ini sudah tiada, namun mereka masih menjana wang hasil dari bakat mereka yang diingati oleh orang ramai.

Menurut Intep Seleb, berikut adalah 5 selebriti yang masih menjana wang sehingga hari ini walaupun sudah tiada.

Bob Marley

via NY Daily News

Bob Marley adalah penyanyi Reggae yang terkenal dan lagunya masih popular di seluruh dunia. Berkat perjanjian dengan syarikat-syarikat besar, Bob masih menghasilkan jutaan dolar hampir tiga dekad setelah kem4tiannya pada tahun 1981. Pendapatan tahun lalu mencapai 20 juta US Dollar.

Marilyn Monroe

via The Times

Marilyn Monroe adalah salah seorang wanita yang namanya masih bersinar walaupun dia meningg4l pada tahun 1962. Penyanyi dan pelakon ini menghasilkan 13 juta US Dollar pada tahun 2019.

Menurut Intep Seleb, walaupun tidak mempunyai anak, Marilyn menyerahkan warisan itu kepada pelatih pelakonnya, Lee Strasberg.

Elvis Presley

via Hips

Nama Elvis Presley tidak akan pernah hilang dari ingatan masyarakat sehingga hari ini. Lagu-lagu Elvis masih sering didengar walaupun dia meningg4l pada tahun 1977.

Walaupun sudah meningg4lkan peminat selama beberapa dekad, Elvis masih mempunyai pendapatan yang luar biasa. Telah diketahui bahawa pada tahun 2019, pendapatannya mencapai 39 juta US Dollar.

Prince

via Music in minnestona

Artis yang dikenali sebagai Prince adalah salah satu nama yang paling ikonik dan diingati walaupun setelah kem4tiannya pada tahun 2016.

Menurut Intep Seleb, lagu-lagunya masih aktif dimainkan dan dia menghasilkan 12 juta US Dollar pada tahun lalu.

Michael Jackson

via NY News

Michael Jackson masih mempunyai berjuta-juta peminat di seluruh dunia dan lagu-lagunya masih sering didengar. Bukan hanya itu, anak-anaknya tidak terkeluar dari pandangan umum walaupun sudah sebelas tahun mereka meningg4lkan dunia hiburan.

Telah diketahui bahawa pendapatannya masih meng4lir dan pada 2019 dia masih menghasilkan 60 juta US Dollar.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.