Mula2 terduduk di jalan, netizen terpukau lihat video suami Mawar Rashid

Pelakon, Mawar Rashid nama selebriti yang cukup dikenali dalam industri hiburan tanah air namun dia kini semakin diminati juga kerana menceburi bidang perniagaan.

Kejayaannya dalam bidang tersebut turut mendapat perhatian wargamaya yang kagum dengan diri Mawar Rashid dan dalam pada masa yang sama mendapat sokongan daripada suami, Raf Yaakob.

Sehingga peminat selebriti jelita ini suka melihat dia dan suami diruangan Instagram dimana selain Mawar Rashid, Raf Yaakob juga sering menjadi tumpuan ramai.

IMG_20210530_091441

Terbaharu, satu perkongsian video yang dimuat naik kepada umum oleh Raf Yaakob mengundang orang ramai begitu teruja menyaksikan dirinya yang cukup kreatif.

Dalam dunia media sosial sekarang, semakin banyak video-video kreatif orang ramai yang dapat berkongsi bakat mereka dan jika menarik perhatian pasti akan tul4r kerana dibicarakan oleh wargamaya.

Nampaknya begitu jugalah video Raf Yaakob yang dimuat naik ini apabila dia yang pada mulanya membuatkan wargamaya terkedv dia terduduk di atas jalan namun akhir video terbabit mengundang orang ramai terkesima.

VIDEO :

Ujar Raf Yaakob bahawa dia tidak sakit akibat terduduk di atas jalan namun dalam pada masa yang sama wargamaya memuji momen padunya di akhirnya video yang bukan biasa-biasa.

“Mujurlah punggung gred A…”

Suami Raf Yaakob Suami Raf Yaakob

“Hebat…”

IMG_20210530_091408

“Ok kita gelak dulu…”

Suami Raf Yaakob

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.