Bekas Suami Zarina Anjoulie Dit4han Polis, Akhirnya Terb0ngkar Punca Sebenar

Memetik laporan Sinar Harian, Eilyas dit.ahan susvlan laporan polis dibuat Zarina pada Sabtu lalu berkenaan ug.utan yang diterima daripada bekas suaminya.

Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata Zarina mend4kwa menerima pesanan berunsur ug.utan daripada bekas suami bertujuan untuk meng4ibkannya di media sosial.

“Sehubungan itu pada semalam (Ahad), su.spek telah hadir ke IPD untuk dirakam percakapan dan dita.han sebelum dibebaskan dengan ja.minan polis,” katanya.

Kes dis.iasat mengikut Se.ksyen 507 Kanun Kes.eksaan dan kertas sia.satan akan dirujuk ke Timbalan Pend.akwa Raya untuk keputusan dalam waktu terdekat.

Terdahulu, Zarina ada memuat naik bukti paparan mesej perbualan yang mana Zarina bertanya sama ada dia perlu membayar Eilyas jika ingin dic.eraikan, lelaki itu meletakkan harga bayaran berjumlah RM10,000.

Menerusi satu lagi perkongsian, Zarina turut berkongsi laporan polis yang dibuat berkenaan tindakan Eilyas yang pernah memanjat pagar rumahnya untuk merakam gambar dan videonya dalam keadaan a.ib.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.