“Anak Lelaki Dah Besar Tapi Pakaian Terbvka” Netizen Risau Lihat BCL Kerap Muat Naik Foto ‘Terdedah’

Kalau sudah bergelar artis dan memegang status selebriti yang dikenali ramai, tentu segala pergerakan dan tingkah laku menjadi perhatian ramai. Jarang sekali kehidupan selebriti menjadi privasi sendiri. Mungkin sebab itu ramai selebriti yang sentiasa berhati-hati dalam membuat sebarang kenyataan di media sosial, sebab takut timbul salah faham dan kontr0versi.

Umum sedia tahu apa jua yang dimuat naik oleh seseorang selebriti di media sosial, seperti di Instagram pasti akan mendapat respon ramai orang terutamanya dalam kalangan peminat. Respon tersebut pula boleh jadi sebuah pujian dan juga tegvran. Terbaharu, di Instagram penyanyi terkenal Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL), dibanjiri dengan komen berbentuk tegvran kepadanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bunga Citra Lestari (@bclsinclair)

Punca komen-komen tegvran itu muncul apabila BCL kerap memuat naik foto-foto yang dikira s3ksi di Instagramnya. Tegvran yang diberikan pula tidaklah berbentuk kecam4n, tetapi lebih kepada risau akan keadaan BCL yang baru setahun lebih kehilangan suami tercinta, iaitu Allahy4rham Ashraf Sinclair.

Semuanya bermula pada seminggu yang lalu apabila BCL memuat naik gambar dirinya mengenakan pakaian ‘bik1ni’ sambil duduk di atas bot. Gambar tersebut mengundang pelbagai reaksi sehingga ramai yang menegur gambar tersebut kurang sopan untuk dipamerkan.

Apalah kata anaknya melihat pakaian mamanya begini,” ujar seorang wargamaya di ruangan komen. 

Selain itu, ada juga yang memberi komen menyatakan Allahy4rham suaminya menangis melihat foto tersebut. Walaupun terdapat komen yang menegvr gambar tersebut, majoriti di ruangan komen tetap memuji kecantikan BCL. Apa-apa pun kita doa yang baik-baik buat BCL untuk terus bahagia dengan kehidupannya bersama keluarga tersayang.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber :https://www.koolfm.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.