[VIDEO] Baru Nak Makan Nasi, Lelaki Ini Tak Sangka Dilambvng Ombak Besar!

Bekerja di perairan laut mungkin menjadi idaman ramai lagi-lagi mereka yang gemar melihat pemandangan ombak laut. Tetapi baru-baru ini, ada satu kejadian melucukan yang dikongsikan oleh pemuda yang bekerja di pelantar minyak ini.

Semasa pemuda tersebut baru saja mahu makan nasi, siapa sangka dia kemudian menerima kejutan ombak besar secara tiba-tiba. Video kejadian itu turut tular dikongsikan di Tik Tok sehingga ia menerima hampir lapan juta tontonan setakat ini.

VIDEO :

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki tersebut dilihat sedang bersedia untuk menjamu selera sambil memegang sepinggan nasi di tangannya.

Dia juga turut memberitahu dia memilih untuk makan di situ kerana mahu melihat pemandangan ombak sambil makan. Namun tiba-tiba, muncul ombak besar yang melanda tempatnya berada sehinggakan dirinya turut sama terkena tempias.

nasi

Bukan itu saja, lelaki itu juga habis basah lencun gara-gara dilambung ombak besar itu. Tidak cukup dengan itu, nasi di dalam pinggannya juga turut sama terkesan dan tidak lagi dapat dimakan.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur dengan kejadian yang menimpa lelaki ini. Malah ada juga yang berseloroh tidak semena-mena nasi yang mahu dimakannya itu bertukar menjadi berkuah.

“Alhamdulillah jadi berkuah.”

ombak

“Haa jadi bubur terus…”

baru nak

“Bahkan alam pun tau nasi mu kurang kuah.”

komen

“Ombak tu ada niat baik. Dia cuma nak tolong tambahkan kuah je.”

tik tok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.