Berat Badan kini Hanya 35 KG, Elyana Minta D0akan Raw4tannya Berjalan Lancar

Sungguhpun berada dalam keadaan lem4h, namun penyanyi Elyana, 34, masih sempat memuat naik perkembangan terkininya yang kini sedang dir4wat di sebuah hspital.

Menerusi perkongsian di Instagram Stories, penyanyi lagu Tak Tercapai Akalmu itu memberitahu yang dia terpksa menjalani rawatan radi0t3rapi selama 10 hari.

Selain itu, tubuhnya juga perlu dimasukkan dua pek d4rah, selain susu memandangkan berat badannya kini hanya tinggal 35 kilogram.

“Assalammualaikum semua. Sekarang saya tengah masukkan d4rah. Ini baru first bag d4rah dan saya kena masukkan dua bag. Satu bag sekitar tiga jam. Kemudian, akan disambung dengan susu kerana saya tak cukup berat. Berat saya kini sekitar 35 kilogram.

“Selepas tre4tement ini, kemungkinan besar saya kena buat radi0terapi sebab doktor tahu saya tak nak kim0. Rawatan tersebut akan dibuat pada bahagian dada.

“Disebabkan saya selalu b4tuk, h4ti saya bengk4k sikit, p4ru-p4ru juga bengk4k sikit. Apa-apa pun kena buat CT scan dulu sebelum decide buat radi0terapi.

Hopefully semua berjalan lancar. Saya harap anda dapat doakan kelancaran dan kesihatan saya. Semoga cepat sembuh. Saya juga akan doakan kesejahteraan hidup kita semua. Amin,” tutur pemilik nama lengkap Erneelya Elyana Emrizal itu.

Beberapa jam kemudian, Elyana memuat naik lagi beberapa siri Instagram Stories menges4hkan yang dia perlu menjalani r4watan radi0terapi selama 10 hari.

“Pagi tadi doktor datang dan doktor decide untuk buat 10 kali radi0terapi selama 10 hari bekerja,” katanya.

Terdahulu, Elyana mengesahkan yang dia menghidap k4nser limf-ma sejak sekitar 11 tahun lalu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.motifviral.dnqj.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.