Lebih 15 Pelajar UiTM D4kwa Pensyarah Lakukan G4ng.gu4n S3ksv4l

Hangat diperkatakan di media sosial apabila beberapa pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Dengkil menda.kwa seorang pensyarah Pusat Asasi (CFS) melakukan g4ngguan s3ksu4l.

Memetik Says.com, lebih 15 m4ngs4 menghubungi mereka serta menyertakan paparan skrin mesej perbualan mereka dengan pensyarah tersebut yang dida.kwa melakukan g4ngguan s3ksu4l.

Difahamkan, isu tersebut timbil apabila netizen membincangkan mengenai melanjutkan pelajaran ke universiti terutama pelajar yang baru sahaja mendapat keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) baru-baru ini.

Ketika membincangkan mengenai melanjutkan pelajaran di CFS UiTM Dengkil, beberapa netizen memberi amaran untuk mengelakkan diri daripada seorang pensyarah ini namun tidak disebutkan nama.

Malah, pelajar dan bekas pelajar juga mula berkongsikan kisah mereka dengan pensyarah berkenaan.

Pelajar terlibat menghantar bukti mesej perbualan menjijikkan pensyarah tersebut pada Says.com. Lebih menge.jutkan satu mesej memaparkan pensyarah tersebut turut mengatakan tidak dapat mengelakkan matanya daripada melihat bu.ah da.da pelajar wanita.

Tidak hanya setakat itu, beberapa bekas pelajar menda.kwa pensyarah berkenaan akan mengajak mereka keluar makan atau memberikan hadiah bunga dan barangan lain termasuk pakaian da.lam.

Seorang individu turut menda.kwa bahawa pensyarah tersebut mengaku melakukan ‘fun business’ dengan pelajar di dalam pejabatnya di Dengkil.

Da.kwa seorang bekas pelajar lagi, pensyarah tersebut turut mengatakan mahu membelikan hadiah kond0m untuknya kemudian mahu membelikan pakaian dalam dan mahu melihat pelajar itu memakainya.

Dalam pada itu, pihak UiTM memaklumkan pada Says bahawa mereka akan menjalankan si4sat4n berhubung perkara itu.

Bagaimanapun, apabila ditanya sama ada ia melibatkan siasatan p0lis atau si4sat4n dalaman pihak UiTM enggan mengulas lanjut.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

SUMBER: Says.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.